جمعه 3 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت ۲ نفر در ارتباط با اهانت به مجتمع فرهنگی-هنری ‌آيت‌‌الله خاتمی، ايلنا

- عده‌ای برای اينکه ابراز وجود کنند،از حدود ۵،۶ ماه پيش چنين اقدامات زشتی را آغاز کرده‌اند که به زودی توطئه‌ی آنها برملا و رسوا خواهند شد
- ۱۰ نفر در ارتباط با اهانت به مقبره آيت‌الله خاتمی دستگير شدند.


ايلنا:فرماندار اردکان خبر اهانت به مجتمع فرهنگی-هنری آيت‌الله خاتمی که زير نظر اداره ارشاد اردکان مديريت می‌شود را تاييد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


احمد کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا ضمن تاييد خبر پاشيدن رنگ به تابلو مجتمع فرهنگی-هنری آيت‌الله خاتمی در شهر اردکان ،گفت: با توجه به اينکه اکنون در سفر به سر می‌برم اطلاع دقيقی ندارم،اما مجددا عده‌ای ضدانقلاب مبادرت به اين کار کرده‌اند که در اين راستا دو نفر تاکنون دستگير شده‌اند.
فرماندار اردکان اظهارداشت:ما معتقديم اين حرکت نفاق‌انگيز دنباله همان فتنه‌گری‌های گروه فتنه است که افرادی ضد انقلاب و وابسته اقدام به چنين اعمال ناشايستی می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: عده‌ای برای اينکه ابراز وجود کنند،از حدود ۵،۶ ماه پيش چنين اقدامات زشتی را آغاز کرده‌اند که به زودی توطئه‌ی آنها برملا و رسوا خواهند شد.
کمالی در خصوص آخرين وضعيت بازداشت شدگان مرتبط با اهانت به مقبره آيت‌الله خاتمی نيز گفت‌:در مرحله اول تحقيقات يک نفر بازداشت شد،در مرحله دوم هشت نفر و در مرحله سوم مجددا يک نفر ديگر نيز بازداشت شد. از ميان هشت نفر ،بی‌گناهی چهار نفر محرز و ازاد شدند اما چهار نفر ديگر نيز با قيد ضمانت آزاد شدند.
فرماندار اردکان با تاکيد براينکه تحقيقات از متهمان اين پرونده همچنان ادامه دارد،گفت‌: اشخاصی که در مرحله اول و سوم بازداشت شدند اکنون در اختيار دستگاه قضايی هستند و جزئيات کامل تر از اين پرونده در اختيار دستگاه قضايی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016