شنبه 4 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهمانپرست: ايران برای عضويت در شورای جهانی حقوق زنان، از شورای حقوق بشر انصراف داد، ايلنا

ايران از عضويت در شورای جهانی حقوق بشر انصراف داده است تا يکی ديگر از کشورهای قاره آسيا که با نظر مساعد کشورهای ديگر اين قاره انتخاب شده است جايگزين ما شوند و به نظر می‌رسد که اين کشور تايلند باشد


ايلنا: سخنگوی وزارت امور خارجه گفت:براساس تقسيم کاری که ميان کشورهای آسيايی صورت گرفته است ايران برای عضويت در شورای جهانی حقوق زنان از شورای حقوق بشر انصراف داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رامين مهمانپرست در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا در رابطه با اخباری که حاکی از انصراف ايران برای عضويت در شورای جهانی حقوق بشر است گفت: اين خبر صحت دارد اما منطق ما برای انجام اين تصميم بنا بر سياستی است که در نشست اخير کشورهای آسيايی اتخاذ شد.
وی افزود: براساس تصميم‌گيری‌های جديد قرار است تمامی کشورهای آسيايی عضويت خود را در مجامع جهانی با اجماع کشورهای ديگر اين قاره اتخاذ کنند و تقسيم کاری نيز صورت گيرد.
سخنگوی وزارت خارجه تاکيد کرد: ايران از عضويت در شورای جهانی حقوق بشر انصراف داده است تا يکی ديگر از کشورهای قاره آسيا که با نظر مساعد کشورهای ديگر اين قاره انتخاب شده است جايگزين ما شوند و به نظر می‌رسد که اين کشور تايلند باشد.
وی خاطرنشان کرد: براساس تصميم‌گيری‌های صورت گرفته قرار است ايران در شورای جهانی حقوق زنان کانديد شود و تمامی کشورهای قاره آسيا با اجماع از عضويت ما حمايت خواهند کرد.
مهمانپرست در پاسخ به اين پرسش که آيا کشور تايلند موضع منتقدانه‌ای در رابطه با بيانيه‌های غيرمستقل شورای جهانی حقوق بشر که ما را متهم به نقض حقوق بشر می‌کند خواهد داشت گفت: هر يک از کشورهای آسيايی که در شورای جهانی حقوق بشر عضويت داشته باشد از موضع تمامی کشورهای اين قاره حمايت خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016