یکشنبه 5 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عدم نتیجه‌گیری بررسی‌های کمیته ترور استاد علی‌محمدی، آفتاب

پرویز سروری از اعضای کمیته بررسی ترور علی‌محمدی استاد فیزیک دانشگاه تهران، با اعلام این که بررسی‌های این کمیته در مورد ترور استاد علی‌محمدی هنوز به نتیجه نرسیده است، گفت: از آنجایی‌که نمی‌توان از مسائل امنیتی و اطلاعاتی گزارش داد، معمولا زمانی که بررسی‌ها به نتیجه برسد در مورد یک مسأله امنیتی گزارش داده می‌شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: لازم است اقدامات امنیتی صورت گیرد و پس از طی مراحل اطلاعاتی و زمانی‌که کار به نتیجه رسید در مورد آن گزارش داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سروری یادآور شد: به‌عنوان مثال در مورد موضوع عطارزاده دستگاه اطلاعاتی در یک‌سال‌و‌نیم پیگیری‌هایش هیچ گزارشی نداد و حتی زمانی که همسر وی به مجلس می‌آمد کسی متوجه نشد اما ما می‌دانستیم که اقدامات بزرگی در حال شکل‌گیری است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: هنوز پیگیری‌های کمیته ترور به نتیجه نرسیده است و نمی‌توان زمان خاصی را برای ارائه گزارش از سوی کمیته معین کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016