جمعه 10 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمد خاتمی: امت حزب‌الله در برابر برنامه بی‌حجابی قاطعانه ‌خواهند ايستاد‌، فارس

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: افزايش بی‌حجابی از برنامه‌های طراحی شده در مقابله با انقلاب است که بعضی از ساختارشکنان آن را در جامعه تست می‌کنند و به طور قطع امت حزب‌الله در برابر بی‌حجابی رضاخانی قاطع و انقلابی خواهند ايستاد.

به گزارش خبرگزاری فارس از يزد، آيت‌الله سيداحمد خاتمی پيش از ظهر امروز در مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا (س) در جمع مردم يزد اظهار داشت: ما به محبت اهل بيت نگاه سرمايه‌ای داريم و فرهنگ و سيره آنها را پايه فرهنگ خود می‌دانيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اهل‌بيت (ع) را محور وحدت خواند و افزود: اهل‌بيت (ع) به ويژه حضرت فاطمه (س) سرمايه‌های ارزشمند جامعه اسلامی ما به شمار می‌روند زيرا رکن اصلی حب آنها، حفظ وحدت است.
خاتمی، ولايت‌مداری، حضور به موقع در صحنه، افشاگری‌های مستمر و مستدل، خستگی ناپذيری و احساس غربت نکردن از کمی رهروان راه حق را از اساس بصيرت فاطمی برشمرد و اظهار داشت: ولايت‌مداری تنها با تمجيد و تعريف نيست و اگر در عمل و خط و مشی مطرح نباشد، ولايت‌ شعاری است.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به ولايت‌مداری فاطمه زهرا (س) خاطرنشان کرد: فاطمه زهرا (س) ولايت‌مداری را تا مرز فدا شدن ادامه دادند و اين درسی بزرگی برای ماست.
وی با بيان اينکه فتنه‌گران درصدد شکستن قداست حريم ولايت هستند، به جوانان توصيه کرد: هر راه غير از راه ولايت مقصدی جز سقوط و تباهی نخواهد داست.
خاتمی با اشاره به افزايش بی‌حجابی در کشور با تاکيد بر حضور همراه با عفاف خاطرنشان کرد: افزايش بی‌حجابی از برنامه‌های طراحی شده در مقابله با انقلاب است که بعضی از ساختارشکنان آن را در جامعه تست می‌کنند و به طور قطع امت حزب‌الله در برابر بی‌حجابی رضاخانی قاطع و انقلابی خواهند ايستاد.
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم در اين مراسم با اشاره به حالت فاطمه زهرا(س) هنگام خواندن خطبه فدکيه که روسری خود را محکم می‌بندد و چادر سر می‌کند و در حلقه بانوان بنی‌هاشم خطبه فدکيه را می‌خواند، تاکيد کرد: زنان مسلمان بايد حضور سياسی و اجتمايی خود را با حضرت صديقه طاهره تنظيم کنند.
خاتمی عنوان کرد: امروز در کشور دو خط بيشتر نيست، خط اول خط امام (ره)، انقلاب و نظام اسلامی است که جلودار آن مقام معظم رهبری است که ملت، روحانيت و مراجع همراه اين خط هستند و خط دوم خط انحراف از انقلاب است که آمريکا، اسرائيل، انگليس، سلطنت‌طلبان و منکران امام زمان (عج) جلودار آن هستند.
وی با محکوم کردن هرگونه تهديد حمله نظامی آمريکا به مراکز اتمی ايران، گفت: با کمترين تعرض، انقلابيون دنيا همه منافع شما را در سراسر دنيا به خطر می‌اندازند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016