جمعه 10 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دادستانی ميلان علی دميرچی‌لو را هم آزاد کرد، ايرنا

رم - قاضی تحقيقات مقدماتی دادستانی ميلان ساعاتی پس از آزادی "حميد معصومی نژاد"، با تبديل وضعيت "علی دميرچی لو " به حبس خانگی موافقت و او را آزاد کرد.


حميد معصومی نژاد خبرنگار آزاد واحد مرکزی خبر ساعت ۲۲ و ۲۵ دقيقه پنجشنبه به وقت تهران آزاد شد .
علی دميرچی لو نيز ساعت ۱۱ و ۳۰ دقيقه شب به وقت تهران به دستور قاضی آزاد تحقيقات پرونده آزاد گرديد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سيد محمد علی حسينی سفير جمهوری اسلامی ايران در ايتاليا در گفت و گويی، اظهار داشت: با تلاش ها و پيگيری‌های مستمر و ملاقات و رايزنی های فشرده و همه جانبه با مقامات سياسی و قضايی ايتاليا ، دادستانی کل ميلان با تبديل وضعيت بازداشت معصومی نژاد و دميرچی لو موافقت کرد.
سفير جمهوری اسلامی ايران در ايتاليا با تقدير از تعامل خوب اسپاتارو معاون دادستانی ميلان با اين پرونده، ادامه داد: در ادامه رايزنی های سفارت ايران با معاون دادستانی کل ميلان، همچنين با فعاليت حرفه ای معصومی نژاد نيز موافقت شده است.
به گفته حسينی براساس اين موافقت، خبرنگار واحد مرکزی خبر می تواند از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ در محل کار خود فعاليت حرفه ای داشته باشد.
پليس ايتاليا ۱۲ اسفند ۱۳۸۸ حميد معصومی نژاد خبرنگار صدا و سيما و علی دميرچی لو را به اتهام واهی قاچاق اسلحه دستگير و روانه زندان کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016