دوشنبه 13 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حال عمومی احمد معتمدی رو به بهبودی است، ايلنا

- علت اصلی خونريزی معتمدی پاره شدن رگ اصلی بين کبد و کليه است
- معتمدی که از ساعت ۱۱ و ۴۵ دقيقه صبح تحت عمل جراحی قرار گرفته است، آخرين مراحل جراحی را تا چهار ساعت ديگر پشت سر می‌گذارد و از اتاق عمل خارج می‌شود.


ايلنا: قائم مقام بيمارستان مهر از بهبود حال عمومی احمد معتمدی، وزير اسبق علوم، فن‌آوری و ارتباطات دولت اصلاحات خبر داد.
هادی منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با تشريح آخرين وضعيت معتمدی، افزود: احمد معتمدی که صبح امروز از ناحيه سمت راست شکم دچار پارگی به وسيله چاقو شده بود، در حال حاضر از وضعيت خوبی برخوردار است و خونريزی ناشی از اين جراحت کاملا کنترل شده است.
احمد معتمدی صبح امروز که بر اثر ضربه چاقو به بيمارستان مهر منتقل شده بود، تحت عمل جراحی قرار گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته منافی علت اصلی خونريزی معتمدی پاره شدن رگ اصلی بين کبد و کليه ذکر کرد و گفت: در حال حاضر معتمدی که از ساعت ۱۱ و ۴۵ دقيقه صبح تحت عمل جراحی قرار گرفته است، آخرين مراحل جراحی را تا چهار ساعت ديگر پشت سر می‌گذارد و از اتاق عمل خارج خواهد شد.
قائم‌ مقام بيمارستان مهر با اعلام اين‌که تاکنون هشت واحد خون به معتمدی تزريق شده است، گفت: خطر کاملا رفع شده و مصدوم می‌تواند تا ساعات ديگر به بخش عمومی بيمارستان منتقل شود.
بنا بر اين گزارش، احمد معتمدی صبح دوشنبه ‌ـامروزـ در محل دانشگاه از سوی فردی که خود را از مدعوين وی معرفی کرده بود، مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفت.
براساس اظهارات مسولان دانشگاه اميرکبير، ضارب وی فردی مسن و حدود ۴۵ ساله است که از خارج از دانشگاه وارد شده بوده و پس از مضروب کردن معتمدی توسط نيروهای حراست دانشگاه دستگير شده است.
بنا به اظهار مسولان دانشگاه مراجعه کننده بعدی پس از ورود به اتاق دکتر معتمدی متوجه حادثه شده است که بلافاصله معتمدی را به بيمارستان منتقل کردند.
در اين خصوص زهرا بختياری مدير روابط عمومی دانشگاه صنعتی اميرکبير درباره وضعيت دکتر معتمدی و پيگيری دانشگاه گفت: فرد مذکور به عنوان مراجعه کننده وارد دانشگاه شده و کارت شناسايی خود را نيز در نگهبانی قرار داده و درخواست ملاقات با دکتر معتمدی داشته است.
بختياری اظهارداشت: پس از اين اتفاق موضوع بلافاصله از سوی هيئت رئيسه دانشگاه صنعتی اميرکبير پيگيری شد و به سرعت دکتر معتمدی به بيمارستان منتقل شد و هم اکنون نيز مدير بهداشت و هيئت رئيسه دانشگاه اميرکبير در بيمارستان حضور دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016