پنجشنبه 16 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

موافقت تهران با سفر کميسر عالی حقوق بشر سازمان ملل، راديو بين المللی فرانسه

فواد روستائی - محمد جواد لاريجانی ضمن اعلام آمادگی ايران برای پذيرائی از کميسر عالی سازمان ملل برای حقوق بشر، قطعنامه های به گفتۀ او جانبدارانه و سياسی غربی ها در مورد حقوق بشر در ايران را محکوم کرد و اطمينان داد که ايران آمادۀ دادن پاسخ های مؤثر در مورد اتهامات وارده به اين کشور مبنی بر نقض حقوق بشر در ايران است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمد جواد لاريجانی، دبير ستاد حقوق بشر قوۀ قضائیۀ جمهوری اسلامی ايران، امروز (چهارشنبه) در ديدار با سفير سويس در تهران بر دعوت عام جمهوری اسلامی ايران از گزارشگران ويژه و خانم "ناوی پيلای"، (Navi Pillay) کميسر عالی حقوق بشر سازمان ملل، آمادگی ايران برای سفر خانم پيلای را اعلام کرد.

محمد جواد لاريجانی در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به قطع يک جانبۀ و يک طرفۀ مذاکرات حقوق بشر جمهوری اسلامی ايران با کشورهای اروپائی توسط رياست وقت دوره ای اتحادیۀ اروپا گفت در صورت تغيير رهيافت اتحادیۀ اروپا نسبت به بحث حقوق بشر، جمهوری اسلامی ايران آمادگی دارد دراين خصوص گام های نوينی بردارد. لاريجانی در مورد اين گام های نوين توضيح بيشتری نداد.

محمد جواد لاريجانی ضمن بيان اين مطالب قطعنامه های به گفتۀ او جانبدارانه و سياسی غربی ها در مورد حقوق بشر در ايران را محکوم کرد و اطمينان داد که ايران آمادۀ دادن پاسخ های مؤثر در مورد اتهامات وارده به اين کشور مبنی بر نقض حقوق بشر در ايران است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016