چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با اعتراض زندانيان سياسی به اعدام های يکشنبه، بند ۳۵۰ زندان اوين منحل شد، هرانا

خبرگزاری هرانا - پس از آنکه روز شنبه ی گذشته فرهاد وکيلی زندانی سياسی کرد از سالن سياسی بند ۳۵۰ (زير زمين) به مقصدی نامعلوم انتقال يافته و سپس روز يکشنبه به همراه ۴ زندانی سياسی ديگر اعدام گرديد، روز گذشته زندانيان سياسی ۳۵۰ که هم بند خود را از دست داده بودند اقدام به سوگواری نمودند که اين عمل با واکنش بزرگ نيا، رئيس بند وابسته به وزارت اطلاعات بند ۳۵۰ مواجه می شود.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، در پی اين واکنش جمعيت ۱۸۰ نفری زندانيان سياسی اقدام به اعتراض و تحويل نگرفتن غذا نموده، اعلام اعتصاب غذا می نمايند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس اين اعتراضات و به دستور صداقت رئيس زندان اوين روند انحلال بند سياسی ۳۵۰ آغاز شده و زندانيان سياسی مجددا به صورت پراکنده در ميان مجرمان عادی، به اندرزگاههای ۷ و ۸ زندان اوين و نيز زندان رجايی شهر کرج انتقال می يابند.

يکی از زندانيان حوادث پس از انتخابات رياست جمهوری دهم که به اندرز گاه ۸ انتقال يافته طی تماسی از اين اندرزگاه از انتقال حداقل ۵۰ نفر از بند ۳۵۰ به اندرز گاههای ۷ و ۸ و زندان رجايی شهر از صبح امروز خبر داد.

گفتنی است بند سياسی ۳۵۰ که پيش تر در سال ۸۶ منحل شده بود آبان ماه گذشته به دستور جعفری دولت آبادی، دادستان تهران، مجددا احيا شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016