چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستگيری ۱۵ تن از فعالين دانشجويی مريوان، رهانا

پانزده تن از فعالين دانشجويی در شهر مريوان که طی روزهای اخير در اعتراض به اعدام‌های اخير دست به تجمع زده بودند بازداشت شدند.

رهانا: پس از تجمعات اعتراضی دانشجويان دانشگاه پيام نور مريوان طی روزهای دوشنبه و سه شنبه و دعوت مردم مريوان به شرکت در اعتصاب عمومی فردا پنجشنبه از ديروز بعداز ظهر تا ظهر امروز چهارشنبه بنابر بر اطلاعات کسب شده حداقل ۱۵ تن از فعالين دانشجويی اين شهر اعم از دختر و پسر بازداشت و به مکانهای نامعلومی انتقال داده شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار رهانا، همچنين اداره اطلاعات مريوان با اکثر فعالين شهر به صورت تلفنی تماس برقرار نموده و آن‌ها را تهديد کرده است که در صورت تلاش برای برپايی اعتصاب و همراهی با آن عواقب بسياری بدی در انتظارشان خواهد بود.

در حال حاضر جو امنيتی بر فضای شهر مريوان حاکم است و شهر توسط يگانهای ضد شورش به کنترل کامل در آمده است. از اسامی اين دانشجويان تا اين لحظه اطلاعی در دست نيست.

گزارشگران رهانا يادآور می‌شوند؛ بر اساس اصل ۲۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی که می‌گويد: «تشکيل اجتماعات و راه‏پيمايی‏ها، بدون حمل سلاح، به شرط آن که مخل به مبانی اسلام نباشد آزاد است» بازداشت اين فعالين و تهديد شهروندان بر خلاف قانون است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016