چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دانشجويان دانشگاه کردستان در اعتراض به اعدام غيرانسانی ۵ زندانی سياسی اعتصاب غذا کردند، دانشجونيوز

امروز دانشجويان دانشگاه کردستان با شکل دادن يک حرکت اعتراضی و اعتصاب غذای عمومی نسبت به اجرای احکام اعدام فرزاد کانگر و ۴ فعال کرد ديگر اعتراض کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش دانشجونيوز، امروز دانشجويان دانشگاه کردستان در اعتراض به اعدام های غيرانسانی فرزاد کمانگر، شيرين علم هولی، فرهاد وکيلی، مهدی اسلاميان و علی حيدريان اعتصاب غذا کردند. دانشجويان معترض ظروف غذای خود را به نشانه نافرمانی مدنی دست نخورده بر روی ميزهای سلف می گذاشتند و يا در محوطه خارج از سلف می گذاشتند.

اين اعتراض مدنی دانشجويان عکس العمل عوامل حراست درپی داشت به گونه ای که عوامل حراست مستقيما وارد عمل شده و اقدام به جمع آوری اين ظروف غذا می کردند.

گفتنی است در پی اعدام کمانگر و ۴ تن ديگر و از ترس بروز اعتراضات دانشجويان، فضای امنيتی بسيار شديدی بر فضای دانشگاه حاکم شده است. به گونه ای که برخی از فعالين تا اين لحظه از جانب نيروهای ناشناس خارج از دانشگاه و طی تماس های تلفنی تهديد به بازداشت شده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016