یکشنبه 26 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احضار جواد شرف خانی، سخنگوی ستاد ميرحسين موسوی در استان ايلام، به دادگاه انقلاب، جرس

جرس: جواد شرف خانی عضو شورای سياست گذاری و سخنگوی مهندس موسوی در استان ايلام که پانزدهم فروردين ماه سال جاری با حکم دادستان ايلام بازداشت شده بود امروز بيست و ششم ارديبهشت به دادگاه انقلاب احضار شد.

به گزارش رسيده به جرس، وی که از فعالان جنبش دانشجوی دهه هفتاد می باشد از سال ۱۳۷۷ تا سال ۱۳۸۱ عضو شورای عمومی دفتر تحکيم وحدت، دبير مجمع دانشجويان خط امام دانشگاه ايلام، مدير مسئول هفته نامه آرمان دانشجو و عضو هيات نظارت بر نشريات دانشجويی، مسئول ستاد جوانان و دانشجويان خاتمی در استان و عضو شورای مرکزی شاخه جوانان جبهه مشارکت بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين فعال سياسی هم اکنون دبير حزب مردم سالاری در استان ايلام، عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری و عضو انجمن صنفی روزنامه نگاران ايران می باشد.

اين روزنامه نگار کُرد به اتهام اهانت به آيت الله خمينی در ايام پس از انتخابات، ارتباط با بيت آيت الله منتظری و .... توسط حفاظت اطلاعات سپاه احضار و تحويل دادستانی شده است.

بنا به گزارشات رسيده نيروهای اطلاعات سپاه در روز نهم اسفند ماه گذشته با ورود به دفتروی دو دستگاه کامپيوتر و کليه اسناد و مدارک موجود در دفتر وی را ضبط و پس از بررسی های ويژه و چاپ عکس های مربوط به نامبرده با حضرت آيت الله منتظری، خاتمی، کروبی، موسوی و درج در پرونده ايشان را جهت محاکمه به دادستانی معرفی نموده است.

شايان ذکر است که وی قبلا در زمان دانشجويی در سال ۱۳۸۱ به اتهام ارتباط با آيت الله منتظری و ترويج افکار و انديشه های وی به دادگاه ويژه روحانيت احضار و محاکمه شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016