دوشنبه 27 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تهديد خانواده جعفرپناهی توسط ماموران امنيتی: مصاحبه کنيد بازداشت می شويد، کلمه

اين ماموران که از ساعت ۹ صبح تا يک ظهر در منزل جعفر پناهی حضور داشتند در حالی مجددا به تفتيش منزل اين هنرمند سرشناس پرداختند که در شب بازداشت او و خانواده اش ، منزل او تفتيش شده و چندين جعبه حاوی وسايل شخصی او و خانواده اش ضبط شده بود.


کلمه: صبح روز يکشنبه هشت مامور امنيتی که دو تن از آنها زن بودند با حضور در منزل جعفرپناهی، خانواده اين کارگردان معروف را تهديد کردند که در صورت هر گونه مصاحبه واطلاع رسانی درباره وضعيت آقای پناهی بازداشت خواهند شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار کلمه اين ماموران که از ساعت ۹ صبح تا يک ظهر در منزل جعفر پناهی حضور داشتند در حالی مجددا به تفتيش منزل اين هنرمند سرشناس پرداختند که در شب بازداشت او و خانواده اش ، منزل او تفتيش شده و چندين جعبه حاوی وسايل شخصی او و خانواده اش ضبط شده بود.

گزارش خبرنگار کلمه می افزايد ماموران امنيتی بعد از تفتيش منزل، با نشان دادن احکام بازداشت اعضای خانواده جعفر پناهی ، آنها را تهديد کرده اند که در صورت هر گونه مصاحبه و اطلاع رسانی بازداشت خواهند شد.

براساس اين گزارش هدف از اين برخوردها ، ترساندن خانواده جعفر پناهی و ايجاد رعب و وحشت است تا آنها از هر گونه اطلاع رسانی در باره آقای پناهی پرهيز کنند.

جعفر پناهی در بند ۲۰۹ زندان اوين در حالی زندانی است که حکم بازداشت او طی روزهای گذشته، به مدت دو ماه ديگر تمديد شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016