سه شنبه 28 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتراض دانشجويان دانشگاه خواجه نصير به حضور سردار جعفری فرمانده سپاه در اين دانشگاه، دانشجونيوز

دانشجويان دانشکده مکانيک دانشگاه خواجه نصير امروز در حرکتی خود جوش دست به اعتراض نسبت به حضور سردار جعفری فرمانده سپاه در اين دانشگاه زدند.

به گزارش دانشجونيوز، دانشجويان دانشگاه خواجه همزمان با حضور فرمانده سپاه در اين دانشگاه با پخش تراکت هايی و همچنين پاشيدن رنگ بر روی ماشين سردار جعفری فرمانده سپاه، نسبت به حضور وی اعتراض کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اعتراض دانشجويان دانشگاه خواجه نصير در حالی صورت گرفت که وجود نيروهای نظامی و امنيتی بعضا مسلح به همراه حداقل ۴ فيلمبردار از سوی حراست دانشگاه، امکان هرگونه برپايی تجمع اعتراضی را از دانشجويان گرفته بود. با اين وجود دانشجويان بر روی ماشين تويوتا لندکروز حامل فرمانده سپاه، رنگ سبز پاشيدند. دانشجويان خواجه نصير همچنين همزمان با حضور فرمانده سپاه در دانشگاه، تراکت هايی حاوی شعارهايی بر عليه وجود فضای ديکتاتوری و اختناق در ايران پخش کردند.

دانشگاه خواجه نصير طی يک سال گذشته و پس از تقلب در انتخابات بارها صحنه اعتراض دانشجويان بوده است. طی يک سال گذشته تعدادی از دانشجويان اين دانشگاه بازداشت شدند که پس از آن، ديگر دانشجويان در حمايت از آنان دست به اعتصاب و تظاهرات زدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016