پنجشنبه 30 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار رادان: عمليات شناسايی و دستگيری سران و اعضای ۴۰۰ شرکت هرمی آغاز شد، مهر

جانشين فرمانده نيروی انتظامی از آغاز عمليات شناسايی و دستگيری سران و اعضای بيش از ۴۰۰ شرکت هرمی از ساعت ۱۶ امروز پنجشنبه خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان در نشست خبری که عصر پنجشنبه در محل فرماندهی تهران بزرگ برگزار شد با اعلام اين خبر اظهار داشت: يکی از موضوعاتی که موجب نگرانی مردم و نظام شده شرکتهای هرمی و گلدکوئيستی هستند که تا کنون به صورت موردی و گروهی با آنها برخورد شده است. با اين حال بررسيها نشان می دهد اين عملياتها برای جمع آوری آنها کافی نيست.

وی ادامه داد: به همين دليل کار اطلاعاتی سنگينی با همکاری وزارت اطلاعات صورت گرفت و تمامی شرکتهای هرمی در تهران بزرگ شناسايی شدند به شکلی که حتی تعداد اعضا و سران آنها نيز شناسايی شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جانشين فرمانده نيروی انتظامی با بيان اينکه هماهنگيهای لازم با قوه قضائيه برای برخورد با اين اعضا صورت گرفته است، گفت: اين عمليات از ساعت ۱۶ امروز آغاز شده و تا کنون گزارشهای خوبی از موفقيت آميز بودن عمليات ارائه شده که اميدواريم تا چند ساعت آينده عمليات به پايان برسد و ليست اسامی که ما از سران و اعضا داريم شناسايی، دستگير و به تفکيک به قوه قضائيه اعلام شود.

رادان با اشاره به اينکه اطلاعات بدست آمده از شرکتهای هرمی با همکاری مردم جمع آوری شده افزود: اميدواريم با شناسايی و برخورد با اين شرکتها از اين پس هيچ کس به خود اجازه ندهد در جمهوری اسلامی با چنين روشهايی مطامع خود و بيگانگان را تامين کند.

وی فعاليت شرکتهای هرمی را نوعی گروگانگيری، گروگانکشی و باج خواهی ناميد و افزود: ماحصل فعاليت اين شرکتها خروج ميلياردها تومان از جمهوری اسلامی ايران است که اميدواريم با اطلاعاتی که مردم از سراسر کشور از اين شرکتها اعلام می کنند ديگر شاهد فعاليت قارچ گونه آنها نباشيم.

جانشين فرمانده نيروی انتظامی اين عمليات را يکی از فعاليتهای مشترک بين نيروی انتظامی و وزارت اطلاعات عنوان کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016