جمعه 31 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فارس: اسامی رسانه‌های افشاگر جريان فتنه به منظور تجليل در مجلس اعلام شد: کيهان، جوان، وطن امروز، فارس، ايرنا، رجانيوز، جهان‌نيوز و...

خبرگزاری فارس: اسامی رسانه‌هايی که قرار است روز يکشنبه مصادف با دوم خرداد به دليل افشاگری عليه جريان فتنه، مورد تجليل نمايندگان مجلس قرار بگيرند، اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، يکشنبه مصادف با دوم خرداد طی مراسمی در مجلس از رسانه‌های افشاکننده جريان فتنه که مورد شکايت سران اين جريان قرار گرفته‌اند، تقدير و تشکر می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر همين اساس حجت‌الاسلام حميد رسايی نماينده مردم تهران به خبرنگار پارلمانی فارس گفت که روز يکشنبه نمايندگان مجلس از رسانه‌ها و نشرياتی که در ايام فتنه به صورت خاص و ويژه با تهيه گزارش، خبر، مصاحبه و ارائه فيلم و فعاليت‌های اين چنينی موجب بصيرت‌دهی در جامعه شده‌اند و با جريان فتنه مقابله کردند تقدير و تشکر می‌کنند.
وی با اعلام اسامی رسانه‌هايی که قرار است از آنها در اين مراسم تقدير شود، افزود: روزنامه‌های کيهان، ايران، جوان، رسالت و وطن‌امروز و خبرگزاری‌های فارس، ايرنا و برنا و همچنين سايت‌های خبری رجانيوز و جهان‌نيوز قرار است در اين مراسم مورد تقدير قرار بگيرند.
رسايی همچنين ادامه داد که در مراسم روز يکشنبه به صورت ويژه از صداوسيمای جمهوری اسلامی ايران به دليل برنامه‌هايش که نقش بسيار برجسته‌ای در مقابل جريان فتنه داشتنه است، تشکر می‌شود.
وی همچنين اعلام کرد که در اين مراسم از مهمان‌ ويژه‌ای نيز تقدير و تشکر می‌شود.
عضو کميسيون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکيد بر اينکه رسانه‌ها و سايت‌های ديگری نيز بودند که در ايام فتنه در مقابل با فتنه‌گران به وظايف خود عمل کردند، تصريح کرد: قدردانی نمايندگان از رسانه‌ها به نمايندگی از همه آنان صورت می‌گيرد و تلاش خواهيم کرد که در فرصتی از ديگر رسانه‌هايی که در مقابله با جريان فتنه اقدامات موثری انجام دادند، قدردانی شود.
وی با بيان اينکه در مراسم روز يکشنبه دو تن از مديران روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها به نمايندگی از بقيه رسانه‌ها سخنرانی خواهد کرد، اظهار داشت: فراکسيون انقلاب اسلامی طی مراسم‌ها و نکوداشت‌های ديگری از برخی کسانی که در مقابله با کودتای شکست خورده پس از انتخابات فعاليت داشتند، قدردانی ‌می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016