پنجشنبه 6 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار اعضای کانون مدافعان حقوق بشر با جعفر پناهی و خانواده رسول بداغی (همراه با عکس)

«محمدعلی دادخواه، عبدالفتاح سلطانی، سيد محمد سيف زاده، عطاءالله شيرازی، نرگس محمدی و عبدالرضا تاجيک»، اعضای کانون مدافعان حقوق بشر و « صديقه وسمقی»، شاعر و پژوهشگرعلوم دينی روز پنجشنبه، ششم خرداد ماه ۱۳۸۹ با حضور در منزل « جعفر پناهی» با او ديدار و گفت و گو کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جعفر پناهی، فيلمساز مشهور ايرانی، شامگاه دهم اسفند ماه ۱۳۸۸ به همراه جمعی از هنرمندان و اعضای خانواده اش در منزل بازداشت و سپس در چهارم خرداد ماه ۱۳۸۹ با توديع وثيقه دويست ميليون تومانی از زندان آزاد شد.

پناهی در اين ديدار از دوران بازداشتش سخن گفت. دورانی که ۱۴ روز از آن را در سلول انفرادی گذرانده و چند روزی هم به دليل شرايط بازداشت و مسايل مطروحه در بازجويی ها در اعتصاب غذای خشک بوده است.
مدافعان حقوق بشر نيز در اين ديدار از اعتصاب غذای فعالان سياسی و مدنی در زندان که در اعتراض به تضييع حقوق شان صورت می گيرد، ابراز نگرانی کردند. بنابراين آنان بر رعايت ضوابط دادرسی عادلانه تأکيد کردند.


فرزندان بداغی

همچنين جمعی از اعضای کانون مدافعان حقوق بشر در ارديبهشت ماه ۱۳۸۹ با حضور در منزل « رسول بداغی» که هم اکنون در بازداشت بسر می برد، با خانواده اين معلم ديدار کردند.

رسول بداغی از معلمان فعال صنفی است که از تاريخ دهم شهريور ماه ۱۳۸۸ در بازداشت بسر می برد. خانواده بداغی در اين ديدار از مشکل هايی که برای ملاقات با رسول بداغی از جمله دوری راه و خردسال بودن دو تن از سه فرزند او وجود دارد، سخن گفتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016