شنبه 8 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

زندانيان سياسی بند ۶ زندان گوهردشت يورش و حشيانه به آقای بداقی را محکوم می کنند، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

پيرو روند رو به رشد شکنجه زندانيان رجائی شهر ،سه تن از ماموران اين زندان به اسامی شيخ، عقوائی، قاسم محمدی در ساعت ۰۷:۰۰ صبح روز جاری شنبه ۸ خرداد ۸۹ با ورود به سالن دارقرآن بند ۶ زندان رجائی شهر، يکی از فرزندان سرافزاز ملت ايران معلم دلسوز و زندانی سياسی آقای رسول بداقی را بدون هرگونه دليل و علتی مورد شديدترين حملات و شکنجه های جسمی و انواع ضرب و شتم و فحاشی قرار دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنحوی که از چند ناحيه مجروح و آثار آن برسر و صورت و دست و پای وی مشهود است. همچنين دستهای وی را با دستبند به ميله های درب کريدور اصلی بسته و با مشت و لگد او را مورد ضرب و جرح قرار دادند و اين امر در مقابل چشم زندانيان ديگر اتفاق افتاده و همه بر آن گواهی ميدهند.
اين اقدام غير انسانی مورد اعتراض شديد زندانيان واقع گرديد. جای تاسف است در حالی که مسئولين کشور همواره شعار حقوق بشر سر می دهند و خود را مظهر رعايت آن ميدانند چنين رفتارهای غير انسانی با زندانيان ،آن هم در بند به اصطلاح دارقرآن انجام می پذيرد .
ما ضمن محکوم نمودن اين قبيل رفتارها ی خشونت آميز ،توجه سازمانها و فعالان حقوق بشری و تمامی انسانهای غيور را بدين نکته جلب نموده و توجه آنها را به فقدان هر گونه تامين جانی زندانيان سياسی معطوف می داريم.

زندانيان سياسی بند ۶ زندان گوهردشت کرج
۸ خرداد ۱۳۸۹


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016