سه شنبه 11 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وضعيت وخيم حبيب‌الله گلپری‌پور و محی‌الدين آزادی در پی اعتصاب غذا، رهانا

وضعيت جسمی حبيب‌الله گلپری پور در نوزدهمين و محی‌الدين آزادی در چهاردمين روز اعتصاب غذا بسيار وخيم گزارش شده است.

رهانا: حبيب الله گلپری پور از روز چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ماه و محی الدين آزادی فعال حقوق بشر دربند، از تاريخ ۲۹ ارديبهشت ماه در اعتصاب غذای کامل به سر می‌برند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش رهانا، حبيب الله گلپری‌پور شهروند کرد اهل سنندج که به اتهام محاربه از سوی دادگاه انقلاب مهاباد به اعدام محکوم شده، در اعتراض به صدور اين حکم و همچنين محدوديت‌های اعمال شده و شرايط نامناسب زندان مهاباد در اعتصاب غدای نامحدود به سر می‌برد.

هم‌چنين محی الدين آزادی فعال مدنی و حقوق بشر که از بيماری‌های جسمانی حادی رنج می‌برد در اعتراض به عدم درمان و رسيدگی‌های لازم از روز چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ماه دست به اعتصاب غدا زده است و در شرايط نامناسب جسمانی به سر می‌برد.

منابع خبری کرد گزارش کرده‌اند که اين دو زندانی بر اثر اعتصاب غذا وضعيت بسيار بدی دارند و جان‌شان به شدت در معرض خطر است. گلپری‌پور در اثر تحليل بدنی هوشياری خود را از دست داده و و هم‌اکنون در بيهوشی کامل به سر می‌برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016