جمعه 14 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رجانيوز: کروبی با شعار مرگ بر منافق از مرقد امام اخراج شد، سحام نيوز: فحاشی اقليتی اوباش حکومتی به کروبی

مهدی کروبی شامگاه پنج‌شنبه با شعار "مرگ بر منافق" مردم از مزار شهدای ۷۲ تن و مرقد امام راحل اخراج شد.
به گزارش رجانيوز، در بدو ورود کروبی به مزار شهدای ۷۲ تن، جمعيتی از جوانان که اغلب آنان نيز از شهرستان‌ها برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمينی به تهران آمده‌اند، با شعار "مرگ بر منافق" از وی خواستند اين مکان را ترک کند.

محافظان کروبی با مشاهده خشم جوانان انقلابی به سرعت وی را از مزار شهدای ۷۲ تن خارج و وی را به مرقد امام راحل منتقل کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در ميان شعاردهندگان تعداد چشمگيری از جوانان و نوجوانان نيز ديده می‌شدند که بعد از خروج کروبی نيز شعار «مرگ بر ضد ولايت فقيه»، «مرگ بر منافق» و «ما اهل کوفه نيستيم علی تنها بماند» را سر ‌دادند.

مهدی کروبی پس از ارتکاب جرايم بزرگی پس از انتخابات سال گذشته و متهم کردن نظام اسلامی، جرأت حضور در اماکن عمومی را از دست داده و در مواردی نيز که تصور می‌کرده است امکان حضور وی برای وی وجود دارد، با اعتراضات شديدی مواجه و مجبور به فرار شده است.

حضور در نمايشگاه مطبوعات سال گذشته و سفر به قزوين برای حضور در منزل قوامی نماينده مجلس ششم نيز با اعتراض شديد مواجه شده و کروبی توسط جوانان انقلابی اخراج شده بود.

***

فحاشی اقليتی اوباش حکومتی به کروبی

به گزارش سحام نيوز ديروز پنجشنبه آقای کروبی به ديدار آقای بوترابی از زندانيان سياسی آزاد شده اخير رفتند. پس از دلجويی از ايشان و همسر محترمشان که از فرزندان شهدا هستند، برای زيارت اهل قبور به بهشت زهرا رفتند. ايشان در بهشت زهرا ابتدا بر مزار آيت الله طالقانی،شهدای هفتم تير و قبورآيت الله احمد کروبی و حاجيه خانم خديجه کروبی-پدر و مادرگراميشان- رفته و پس آن بر مزار شهدا حاضر شدند و با قرائت فاتحه ياد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار سحام نيوز تعدادی از خانواده معظم شهدا که در اين روز به ديدار مزار خانواده شان آمده بودند به استقبال ايشان رفتند و از استقامت آقای کروبی در دفاع از حقوق ملت تشکر کردند.

پس از پايان اين ديدارهنگامی که آقای کروبی قصد خروج از بهشت زهرا را داشتند، جمعی ۱۰ نفره از اوباش حکومتی شروع به فحاشی و توهين عليه آقای کروبی و سر دادن شعارهايی در حمايت از رهبری کردند. آقای کروبی با ديدن عجز اين افراد، آنان را با لبخندی بدرقه کردند.

سپس ايشان جهت شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام به مرقد ايشان رفتند و مورد استقبال سيد حسن خمينی و جمعی از ياران قديم قرار گرفتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016