شنبه 15 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

طنین الله اکبر در خوابگاه دانشجویان، در اعتراض به هتک حرمت سید حسن خمینی، جــرس

در واکنش به رخدادهای پیش آمده و اظهارات بیان شده در جریان برگزاری مراسم سالگرد رهبر فقید جمهوری اسلامی و نماز جمعه امروز تهران(۱۴ خرداد) و هتاکی لباس شخصی ها به سید حسن خمینی، دانشجویان دانشگاه شیراز در اولین حرکت اعتراضی، ندای طولانی مدت الله اکبر و شعارهای جنبش را در خوابگاه دانشگاه طنین انداز کردند.

امروز در تریبون پیش از خطبه های نماز جمعه، محمود احمدی نژاد خود را برآمده از "مردمی ترین انتخابات جهان" ذکر کرد و به منتقدین خود حمله کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


لباس شخصی های حامی رئیس دولت و پشتیبان رهبر جمهوری اسلامی نیز، با شعار و هتاکی، سخنرانی نوه رهبر فقید جمهوری اسلامی را، در بیست و یکمین سالگرد درگذشت جدش ناتمام گذاشتند.

به گزارش منابع خبری جرس، واکنش دانشجویان دانشگاه شیراز به موارد فوق، راس ساعت ده شب جمعه، در خوابگاه مفتح آغاز شد و ساعت ها ندای الله اکبر و شعارهای حنبش ادامه داشت.

دانشجویان بدین ترتیب به استقبال نیمه دوم خرداد ماه رفتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016