یکشنبه 23 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شما چرا...؟! - پیام حسين شريعتمداري به حسن خمینی، کیهان

خبر تكان دهنده بود و تلخ تر از آن كه قابل تصور باشد- بخشي از خبر در ستون اخبار ويژه امروز كيهان آمده است- سايت بالاترين كه زيرنظر منوشه امير، صهيونيست ايراني الاصل و مدير شبكه فارسي زبان راديو اسرائيل اداره مي شود و در تمامي طول فتنه اخير، نقش هماهنگ كننده سايت هاي وابسته به سران فتنه در انتشار اخبار دروغ، تهمت زني و توهم پراكني را برعهده داشته است، با اشاره به حمايت آشكار حجت الاسلام والمسلمين سيدحسن خميني از فتنه گران و ملاقات هاي ايشان با عوامل فتنه بعد از آزادي آنها از زندان، خطاب به نوه محترم حضرت امام(ره) مي نويسد «تا دير نشده آغازگر حركتي باشيد كه شايد بعداز شما در تاريخ سياست كثيف ايران ]با پوزش از ساحت مقدس امام راحل(ره)[ نهادينه گردد»! سايت تحت مديريت منوشه امير در ادامه، از حجت الاسلام سيدحسن خميني مي خواهد كه اعتراض خود را با نقد افكارحضرت امام(ره) و شكستن تقدس آن بزرگوار آغاز كند و خطاب به وي مي نويسد «از بزرگ خاندان خودتان شروع كنيد و با نقد افكارخميني، اين تابوي ديرينه در ايران را بشكنيد»!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سايت صهيونيستي بالاترين بعد از اهانت به ساحت مقدس حضرت امام(ره) و نسبت دادن تهمت هاي ناروا و هميشگي صهيونيست هاي سيلي خورده به آن مراد راحل مي نويسد «جناب سيدحسن خميني! نقد پدربزرگ و پدرتان احمد خميني آسان نيست، اما، اكنون بهترين زمان است، زمان را از دست ندهيد و نامتان را در تاريخ ايران جاودانه كنيد»!!

به يقين نوه محترم حضرت امام(ره) از جسارت و اهانت اين سايت صهيونيستي به ساحت مقدس امام راحل(ره) برمي آشوبد و پيشنهاد صهيونيست ها را مشمئزكننده و نفرت انگيز مي داند ولي با عرض پوزش بايد گفت؛ پيشنهاد منوشه اميرصهيونيست در همان چارچوبي مطرح شده است كه جناب سيدحسن خميني از آن حمايت كرده اند!

مگر نه اين كه مطابق اسناد آشكار- و نه پنهان و محرمانه- فتنه اخير با مديريت مستقيم آمريكا، اسرائيل و انگليس به صحنه آمده است و تمامي گروهها و جريانات ضدانقلاب و دشمنان تابلودار حضرت امام(ره) نظير منافقين، سلطنت طلب ها، بهائيان، ماركسيست ها، كلان سرمايه داران و... مستقيماً در اين فتنه حضور داشته اند و مگر نه اين كه عوامل ستادي و ميداني فتنه، آشكارا به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسين(ع) اهانت كرده و بر اين اهانت اصرار ورزيده اند، وجود مبارك حضرت صاحب الزمان(عج) را كه امام راحل(ره) بي پسوند «روحي لتراب مقدمه الفداء» نام ايشان را بر زبان نمي آوردند، انكار كرده اند، روز قدس به نفع اسرائيل شعار داده اند، روز 16 آذر در حمايت از آمريكا عربده كشيده اند و.... بنابراين وقتي حضرتعالي با وجود اينهمه زشتي و پليدي فتنه گران به حمايت- هرچند تلويحي و به قول منوشه امير «بي كلام»- از فتنه و عوامل فتنه برمي خيزيد چگونه انتظار داريد كه جنابعالي را دست كشيده از حضرت امام(ره) و بيرون از حلقه مقدس و ملكوتي ايشان، بلكه دشمن آن بزرگوار به حق پيوسته تلقي نكنند؟! در اين حالت و با اين مواضع بسيار بديهي است كه از شما بخواهند پرده ها را كنار بزنيد!! و آشكارا به نفي امام راحل(ره) و افكار بلند و الهي ايشان بپردازيد!

برادر گرامي، جناب آقاي سيدحسن خميني، رابطه نسبي حضرتعالي با امام راحل(ره) اگرچه قابل احترام است و مردم امام دوست نيز آن را پاس داشته اند ولي اين رابطه در صورتي كه با رابطه معنوي و پيروي از آن بزرگوار همراه نباشد نه فقط قابل احترام نيست كه موجب ملامت و سرزنش نيز خواهد بود. حضرتعالي يك روحاني درس دين خوانده ايد و به يقين مي دانيد كه «ان اولي الناس بابراهيم، للذين اتبعوه... نزديكترين افراد به حضرت ابراهيم عليه السلام، كساني هستند كه از ايشان پيروي مي كنند».

و بالاخره مي دانيم كه پيشنهاد سايت صهيونيستي بالاترين- سايت مادر فتنه سبز- براي حضرتعالي نفرت انگيز است ولي بايد به خاطر داشته باشيد كه وقتي در اين بستر اولين گام را مي نهيد، از شما انتظار پيمودن گام هاي بعدي را دارند و به قول خداي سبحان خطاب به پيامبر اعظم(ص) كه اسوه اي راه گشا براي همه مسلمانان است؛

«اي پيامبر، هرگز يهود و نصاري از تو راضي نخواهند شد، مگر آن كه(به طور كامل تسليم آنها شوي) و از آئين تحريف شده آنان پيروي كني» سوره بقره، آيه 120

حسين شريعتمداري


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016