شنبه 15 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اولين تماس تلفنی محبوبه خوانساری، روزنامه نگار، از زندان اوين، تا آزادی روزنامه نگاران زندانی

تا آزادی روزنامه نگاران زندانی - محبوبه خوانساری ، روزنامه نگار و وبلاگ نويس در اولين تماس تلفنی با خانواده اش از زندان اوين از حال خود خبر داد و برخورد ماموران و مسوولان زندان را مناسب توصيف کرد.

به گزارش تا آزادی روزنامه نگاران زندانی، خوانساری در اين تماس تلفنی و گفت و گوی چند دقيقه ای با مادرش و تبريک روز مادر ،گفته است در زندان اوين به سر می برد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خانواده اش ، می گويند او روحيه خوبی داشته و از آنها خواسته در برابر پيشامد اخير صبور باشند.

محبوبه خوانساری نيمه شب دهم خرداد در خانه اش بازداشت شد. هنوز از دليل دستگيری اين روزنامه نگار اطلاعات دقيقی در دست نيست و خانواده اش نيز از اين موضوع متعجبند.

به گفته آنها خوانساری در يک سال اخير بيشتر زمانش را در خانه و در حالی گذرانده که مشغول نگارش پايان نامه و ادامه تحصيل بوده و فعاليت سياسی نداشته است

آنها با تکذيب هر گونه همکاری اين روزنامه نگار با سايت های خبری فيلتر شده يا خارجی تاکيد کردند دخترشان در يک سال گذشته فعاليت های خبری و رسانه ای را دنبال نمی کرده است.

پيش از اين برخی سايت های خبری نزديک به دولت با ذکر شايعاتی بدون منبع ادعا کرده بودند اين روزنامه نگار به دليل همکاری با برخی سايت های فيلتر شده و رسانه های بيرونی دستگير شده است .

خوانساری از خبرنگاران با سابقه در حوزه شهری است و سال ها به عنوان گزارشگر حوزه خبری شهرداری و شوراها با باشگاه خبرنگاران جوان همکاری داشت.

در کارنامه حرفه ای او همکاری با روزنامه های اصلاح طلب چون سرمايه و کارگزاران و نشريات تخصصی به چشم می خورد اما زمينه کاری او عمدتا در حوزه های اجتماعی و شهری متمرکز بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016