سه شنبه 18 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۱۱۵ نفر از بزه کاران نامی استان تهران دستگير شدند، مهر

استان تهران - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان تهران از دستگيری ۱۱۵ نفر از اراذل و اوباش نامی استان تهران طی اجرای طرح امنيت اجتماعی خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر در کرج، عليرضا اکبرشاهی پيش از ظهر سه شنبه در نشست خبری چهارمين مرحله اجرای طرح امنيت اجتماعی استان تهرن افزود: اين تعداد اراذل و اوباش از ابتدای خردادماه جاری تا کنون شناسايی و دستگير شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با عنوان درخواستهای مکرر مردمی مبنی بر تداوم اجرای طرح اجتماعی خاطرنشان کرد: اين طرح در مقياس کوچکتر و به صورت محله ای اجرا شد.

سردار اکبرشاهی عنوان کرد: از دستگير شدگان مقادير مختلفی از مشروبات الکلی، چاقو، قمه، شمشير، رسيور ماهوره، موادمخدر و يک دستگاه خودرو که از آن برای زورگيری استفاده می شد، کشف و ضبط شد.

وی با تاکيد بر لزوم رعايت نظم عمومی و برقراری آرامش توسط شهروندان از دستگيری مزاحمين خيابانی که با فرياد و عربده کشی، نظم و آسايش عمومی محله ها را بر هم می زدند، خبر داد.

دستگيری ۳۱ نفر از ارازل و اوباش در کرج

فرمانده انتظامی استان تهران با اشاره به شناسايی و دستگيری ۳۱ نفر از اراذل و اوباش کرج در اجرای طرح امنيت اجتماعی گفت: از اين تعداد۲۱ نفر دارای سوابق متعدد تخلف از يک تا ۱۰ مورد هستند.

سردار اکبرشاهی در پاسخ به پرسش علت آزاد شدن اين افراد پس ازمدت کوتاه و برگشتن آنها به متن جامعه تاکيد کرد: حدود وظايف پليس و حيطه فعاليتهای اين دستگاه انتظامی در قانون مشخص شده است و اين ارگان نيز تنها به وظايف قانونی خود در راستای برقراری نظم و امنيت عمومی عمل می کند.

رئيس پليس استان تهران نتايج اجرای طرح های اجتماعی در سطح استاتن تهران را مبت ارزيابی کرد و افزود: اين طرح در قالبهای متعدد شامل، شناسايی و جمع آوری معتادين پر خطر، مبارزه با متخلفين اقتصادی، برخورد با توزيع کنندگان مواد مخدر و دستگيری اراذل و اوباش از ابتدای امسال تا کنون اجرا شده است.

سردار اکبرشاهی بيان داشت: طرح امنيت اجتماعی تعطيل شدنی نيست و با قوت هرچه بيشتر به عنوان يکی از اولويتهای مهم برنامه پليس در سطح استان و شهرستانهای استان تهران اجرا می شود.

فرمانده انتظامی استان تهران از همراهی و همکاری دستگاه قضايی و شهروندان در اجرای طرح امنيت اجتماعی خبر داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016