سه شنبه 18 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پاسخ هشت حزب اصلاح طلب به سوالات وزارت کشور: راهپيمايی سکوت و بدون قطعنامه از ميدان امام حسين تا ميدان آزادی، ندای سبز آزادی

- ممانعت از هر گونه اخلال در برنامه راهپيمايی از سوی افراد فرصت طلب و قانون شکن که قصدشان برهم زدن امنيت است بر عهده دستگاه های انتظامی و امنيتی است و برگزار کنندگان آماده همه گونه هماهنگی با دستگاه های مزبور می باشند
- راهپيمايان از رنگ سبز به عنوان نماد استفاده خواهند کرد.


هشت حزب اصلاح طلب در نامه ای به وزارت کشور، به سئوالات و درخواستهای اين وزارتخانه در خصوص تقاضای آنان برای برگزاری راهپيمايی در روز ۲۲ خرداد پاسخ دادند.

براساس اين پاسخ راهپيمايی ۲۲ خرداد بدون ذکر هيچگونه شعاری و با سکوت و بدون قطعنامه برگزار خواهد شد.

به گزارش ندای سبز آزادی متن اين نامه به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


باسمه تعالی
۱۸/۳/۸۹

وزارت محترم کشور
سلام عليکم

پيرو نامه قبلی مبنی بر درخواست صدور مجوز راهپيمايی در نخستين سالگرد انتخابات دهمين دوره رياست جمهوری و با عنايت به مذاکره تلفنی جناب آقای سليمانی _ رئيس اداره احزاب و تشکل های سياسی وزارت کشور با تعدادی از نمايندگان گروه های امضاکننده در خواست مزبور، بدينوسيله پاسخ موارد در خواستی اعلام می گردد:

۱) تاريخ و مسير برگزاری راهپيمايی : همانطور که قبلاً اعلام شده است از ساعت ۱۶ الی ۲۰ روز شنبه ۲۲ خرداد و مسير نيز از ميدان امام حسين(ع) تا ميدان آزادی می باشد.
۲) راهپيمايی در تمام مسير با سکوت همراه خواهد بود.
۳) اين راهپيمايی سخنران يا قطعنامه نخواهد داشت.
۴) انتظامات راهپيمايی بر عهده احزاب برگزار کننده خواهد بود . بديهی است حفظ امنيت راهپيمايی بر عهده دستگاه های ذيربط می باشد.
۵) اين راهپيمايی کاملاً مسالمت آميز ، بدون حمل سلاح و با رعايت موازين امنيت ملی خواهد بود.
۶) ممانعت از هر گونه اخلال در برنامه راهپيمايی از سوی افراد فرصت طلب و قانون شکن که قصدشان برهم زدن امنيت است بر عهده دستگاه های انتظامی و امنيتی است و برگزار کنندگان آماده همه گونه هماهنگی با دستگاه های مزبور می باشند.
۷) راهپيمايان از رنگ سبز به عنوان نماد استفاده خواهند کرد.
۸) راهپيمايان از پلاکاردهايی با مضمون در خواست اجرای بدون تنازل قانون اساسی و انتخابات آزاد استفاده خواهند کرد.
۹) چنانچه هر يک از بندهای بالا نياز به اصلاح يا حذف داشته باشد نمايندگان معرفی شده اختيار تصميم گيری را با هماهنگی آن وزارت خواهند داشت.

در خاتمه تقاضا دارد نسبت به صدور مجوز در خواستی تسريع گردد تا فرصت تدار ک و هماهنگی شايسته وجود داشته باشد. يادآوری می شود حمل هرگونه سلاح توسط هرکس در اين راهپيمايی ، به منزله اخلال در آن می باشد و ماموران انتظامی و امنيتی به حسب وظيفه می بايست با مرتکبين برخورد قانونی و بايسته بعمل آورند.

آقايان ابوالفضل قديانی و علی شکوری راد به عنوان نماينده تشکل های برگزار کننده راهپيمايی برای هر گونه هماهنگی بعدی معرفی می گردند و به ترتيب مسئوليت اجرايی و انتظامی مراسم را بر عهده خواهند داشت .

** مجمع نمايندگان ادوار
** انجمن اسلامی جامعه پزشکی
** مجمع نيروهای خط امام
** مجمع دانش آموختگان ايران اسلامی
** انجمن روزنامه نگاران زن
** حزب اراده ملت ايران
** حزب همبستگی ايران اسلامی
** سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی ايران
** جبهه مشارکت ايران اسلامی
** انجمن اسلامی مدرسين دانشگاهها


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016