شنبه 15 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استکهلم (سوئد): گردهمايی و راهپيمايی در سالگرد ۲۲ خرداد، شنبه ۱۲ ژوئن

گردهمايی و راهپيمايی در سالگرد ۲۲ خرداد در استکهلم
همبسته با ايرانيان جهان وهمراه با نماينگان احزاب پارلمانی سوئد و وزير اتحاديه اروپا

هموطن!
۲۲ خرداد سالروز اراده ملی برای نفی استبداد دينی، سالروز کودتای انتخاباتی نظام برای تحقير اراده ملت و سالروز خيزش ميليونی مردم برای پايان بخشيدن به قدر ت جبارانی است که ايران را بيش از ۳ دهه است که ويران ساختند. ۲۲ خرداد سالگرد انفجار بغض فرو خفته ايرانيان و زايش جنبش سبز و رنگين کمانی است که در پی ۳ دهه ايستادگی، با شعار" رای من کجا است" پا به ميدان گذاشت و به سرعت با بانگ نه به ولايت فقيه همراه شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هموطن! در سالگرد ۲۲ خرداد همبسته با ايرانيان سراسر جهان در اتحاد برای ايران، در اعتراض به احکام زندان، شکنجه، اعدام و سرکوب مردم ايران، برای جلب حمايت جهانيان، برای نه بزرگ ديگری به استبداد دينی حاکم و برچيدن هرنوع تبعيض (دينی، جنسيتی، اتنيکی و...) و برای برپايی ايرانی آباد و آزاد و تامين حقوق برابر برای همه شهروندان، با هر رنگ و مرام و پيشينه ای، با شرکت خود در گردهمايی و راهپيمايی شنبه ۱۲ يونی ساعت ۳ بهد از ظهر در ميدان مرکزی شهر، بار ديگر نشان دهيم که اراده ايرانيان برای تغيير را نمی توان در هم شکست!
در اين تظاهرات برگيتا اولسون وزير اتحاديه اروپا در دولت سوئد و رهبران و نمايندگانی از احزاب سوسيال دمکرات، چپ و سبز سوئد در حمايت از جنبش مردم ايران سخن خواهند گفت.

همراه شو عزيز که اين درد مشترک، جدا جدا درمان نمی شود!

زمان: شنبه ۱۲ يونی ساعت ۳ بعد از ظهر، مکان ميدان سرگل

جمعيت پشتيبانی از مبارزات مردم ايران


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016