شنبه 22 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجمعی برابر خانه موسوی نبوده، خبر بازداشت هم دروغ است؛ رسانه های دولتی علاقمند به راديکال کردن فضا هستند، کلمه

اين نخستين بار نيست که چنين شايعاتی از سوی سايت های منتسب به دولت در باره ميرحسين موسوی مطرح می شود. کلمه ضمن تکذيب هر دو شايعه تاکيد می کند آنچه اين روزها در فضای رسانه ای دولتی می گذرد علاقمندی حاميان دولت به تند کردن فضای جامعه و ايجاد تنش برای منحرف کردن اذهان عمومی از مشکلات گريبانگير دولت است.


تعدادی از سايت های حاميان دولت خبر از بازداشت ميرحسين موسوی دادند و تعدادی نيز نوشتند که نمازگراران جمعه در برابر خانه وی دست به تظاهرات اعتراضی زده اند. اين نخستين بار نيست که چنين شايعاتی از سوی سايت های منتسب به دولت در باره ميرحسين موسوی مطرح می شود. کلمه ضمن تکذيب هر دو شايعه تاکيد می کند آنچه اين روزها در فضای رسانه ای دولتی می گذرد علاقمندی حاميان دولت به تند کردن فضای جامعه و ايجاد تنش برای منحرف کردن اذهان عمومی از مشکلات گريبانگير دولت است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يکی از سايت های حامی دولت درخبری جعلی نوشته بود:از بامداد صبح جمعه ۲۱ خرداد ماه سيل کثيری از هم وطنانمان در اعتراض به ساختارشکنی های ميرحسين موسوی طی يک سال گذشته در برابر منزل وی در يکی از مناطق شمالی تهران تجمع کرده اند.

گفتنی است با توجه به روابط خوب اينگونه سايتها با برخی نهاد های خاص قاعدتا آنها بايد بدانند که منزل موسوی درمناطق شمالی تهران نيست بلکه در يکی از کوچه های فرعی خيابان پاستور و حوالی بيت رهبری است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016