یکشنبه 23 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت بيش از شش صد مرد و سی صد زن در پی اعتراضات روز گذشته، هرانا

خبرگزاری هرانا - در پی اعتراضات مردمی در اولين سالگرد اعتراض به نتايج دهمين دوره ی انتخابات رياست جمهوری، بيش از ۹۰۰ تن از شهروندان بازداشت شدند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، دستکم ۳۰۰ تن از اين افراد بازداشتی را زنان تشکيل می دهند و خانواده های بازداشت شدگان از چگونگی وضعيت عزيزانشان بی اطلاع اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين روند تا جايی است که نيروهای امنيتی با بستن تقاطع خيابان "شهدای ژاندارمری" و "کارگر جنوبی" برای ممانعت از تجمع خانواده ها در مقابل "ستاد فرماندهی تهران بزرگ" ممانعت به عمل آورده اند.

گفتنی است تا کنون دست کم مشخصات ۱۵ تن از زنان بازداشتی که کارت شناسايی به همراه نداشتند به خانواده ها اعلام شده و از ايشان خواسته شده که مدارک شناسايی اين افراد را تحويل دهند.

مسئولان به خانواده ی مردان بازداشت شده نيز گفته اند که از فردا برای پيگيری وضعيت عزيزانشان بايد به "پليس امنيت" مراجعه کنند.

شايان ذکر است در ساعت ۲ بامداد ۲۳ خرداد ماه، سی تن از بازداشت شدگان که همگی در رديف سنی ۲۰-۲۵ سال بودند به وسيله ی يک ون به ميدان انقلاب منتقل و در آن جا رها شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016