دوشنبه 24 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش تفصيلی از حمله سازماندهی شده روز گذشته به مهدی کروبی در قم، سحام نيوز

سحام نيوز: مهدی کروبی روز گذشته ساعت ۲ بعد از ظهر به ديدار آيت الله صانعی رفت. به گزارش خبرنگار سحام نيوز، دقايق اندکی پس از حضور مهدی کروبی در منزل آيت الله صانعی،عده ای مزدور و جيره خوار سازماندهی شده مقابل منزل معظم له تجمع نموده و شروع به سر دادن شعار بر عليه مهدی کروبی و آيت الله صانعی کردند. بنا به اين گزارش ؛ اين افراد با زنجير و چوب به خودروی مهدی کروبی حمله و خسارت زيادی را به اين خودرو وارد کردند. همچنين اين افراد با پرتاب سنگ به منزل آيت الله صانعی حمله و موجب بروز خساراتی به منزل ايشان شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در ادامه تجمع کنندگان شعارهايی را عليه سيد حسن خمينی،صانعی،کروبی و موسوی سر دادند. اين افراد همچنين با سردادن شعارهايی به حمايت از رهبری پرداختند.

بنا به اين گزارش مهدی کروبی در ساعت ۶:۳۰ بعدازظهر پس از ترک منزل آيت الله صانعی ابتدا به منزل احمد منتظری و سپس سعيد منتظری و در نهايت به منزل آيت الله منتظری رفتند. متاسفانه در هنگام ملاقات آقای کروبی با بيت آيت الله العظمی منتظری، اين افراد با يورش و پرتاب سنگ به سمت منزل آيت الله منتظری موجب شکستن شيشه ها و وارد آمدن خسارات شديدی به اين خانه شدند.

مهدی کروبی به دليل احتمال حمله اوباشان به منزل آيت الله منتظری و درخواست مسوولين سپاه و نيروی انتظامی و مسئولين امنيتی شهر قم در ساعت ۱۱:۳۰ شب به ساختمان سپاه که جنب منزل آيت الله منتظری بود نقل مکان کردند و در نهايت با تمهيدات مسوولين امنيتی قم در ساعت ۴ صبح از ساختمان سپاه خارج و به تهران عزيمت کردند.

لازم به توضيح است که مهدی کروبی روز گذشته جهت ديدار با آيت الله صانعی، سيد حسن خمينی به قم سفر کرده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016