پنجشنبه 3 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گرد و غبار کرمانشاه را به تعطيلی کشاند، ايلنا

کميته بحران استان کرمانشاه در پی ورود جبهه گرد و غبار غليظ به استان کرمانشاه و مشکلات احتمالی امروز پنجشنبه همه ادارات، ارگان‌ها و بانک‌های استان را تعطيل کرد.


ايلنا: کميته بحران استان کرمانشاه در پی ورود جبهه گرد و غبار غليظ به استان کرمانشاه و مشکلات احتمالی امروز پنجشنبه همه ادارات، ارگان‌ها و بانک‌های استان را تعطيل کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری ايلنا، ورود جبهه گرد و غبار به استان از عصر روز گذشته و شدت آن در شب گذشته و بامداد امروز کميته بحران استان کرمانشاه را برآن داشت با صدور اطلاعيه‌ای تمام ادارات، ارگان‌ها، بانک‌ها و مراکز وابسته به دولت را امروز پنجشنبه سوم تير ماه تعطيل اعلام کند.
براساس اين اطلاعيه مراکز آموزش عالی و پيش‌دانشگاهی استان که در حال برگزاری آزمون‌ها و امتحانات پايان ترم هستند، از اين تعطيلی مستثنی شده‌اند.
کميته بحران استان همچنين خواهان کاهش تردد و خروج‌های غيرضروری مردم به ويژه کودکان‌، نوجوانان و افراد کهنسال از منازل شده و بر رعايت نکات بهداشتی تاکيد شده است.
کاهش ديد و آلودگی‌شديد هوای استان کرمانشاه از شب گذشته براثر ورود جبهه گرد و غبار منجر به کاهش افقی ديد تا کمتر از ۲۰۰ متر در برخی نقاط استان شده و زندگی عادی مردم را مختل کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016