دوشنبه 23 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احداث زندان به جای اشتغال؛ هديه به اورامانات! کرمانشاه پست

کرمانشاه پست – به گزارش کرمانشاه پست به نقل از ايسنا علی اشرف رشيدی مديرکل زندان های استان کرمانشاه در ديدار با فرماندار روانسر گفت : " احداث زندان جديد اورامانات از اولويت های کاری اداره کل زندان های استان در سال جاری است. "
رشيدی عدم گنجايش زندان شهرستان پاوه را علت احداث زندان جديد اورامانات دانسته است . نکته درخور توجه آنجاست که قدرت اله فعلی فرماندار روانسر با اذعان ! به پتانسيل های لازم از اجرای پروژه اين زندان استقبال کرده و آمادگی خود را برای مرتفع کردن مشکلات و تامين مکان مناسب برای ساخت آن اعلام کرده است.
حال ما چند سئوال از فرماندار محترم داريم که :



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


- چرا از آن پتانسيل ها برای ايجاد اشتغال و رفع بيکاری در جوانرود، روانسر، ثلاث باباجانی و پاوه ( اورامانات ) استفاده نمی شود و در نهايت کار جوانان به قاچاق و زندانی بيافتد که ديگر زندان پاوه گنجايش پذيرش آنان را نداشته باشد ؟
- آقای فعلی چرا گرايش به ساخت زندان در روانسر وجود دارد ولی انگيزه سرمايه گذاری و ايجاد اشتغال نيست ؟
- فرماندار محترم چرا دستانتان برای احداث زندان باز است و استقبال می کنيد ولی برای پاسخگويی به نيازهای شغلی جوانان برومند منطقه بسته و پايين است ؟
- چرا عکس آنچه که برای مديرکل زندان های استان گشاده رو هستيد چهره تان در برابر خيل بيکاری جوانان همان شهری که فرمانداريش را بر عهده داريد خجل و شرمنده است ؟
براستی چه هديه خجالت آوری را به اورامانات تقديم می کنيد!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016