جمعه 4 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شرايط وخيم ابوالفضل عابدينی در زندان کارون اهواز، هرانا

خبرگزاری هرانا - ابوالفضل عابدينی، روزنامه نگار و فعال حقوق بشر، که توسط دادگاه انقلاب استان خوزستان به تحمل يازده سال حبس قطعی محکوم شد، در زندان کارون اهواز در شرايط نامطلوبی نگهداری شده و به شدت تحت فشار است.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ابوالفضل عابدينی روزنامه نگار خوزستانی در بند ۶ زندان کارون اهواز از شرايط روحی مساعدی برخوردار نيست و به علت همجواری با چند تن از زندانيان خطرناک منجمله معتادين و سارقين مسلح جانش در خطر است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فشارها بر آقای عابدينی تا جايی است که دسترسی وی به هرگونه کتاب و روزنامه ممنوع است و خانواده ی وی از زمان انتقال ابوالفضل به زندان کارون اهواز موفق به ملاقات حضوری با وی نشدند.

آقای محمد اوليايی فرد، وکيل مدافع ابوالفضل عابدينی اکنون خود در بند ۳۵۰ زندان اوين محبوس است و خانواده ی اين زندانی سياسی مجبور به تغيير وکيل شده اند و ماموران اطلاعاتی به محض اطلاع از اين موضوع به احضار و تهديد وکلای جديد و فشار بر ايشان جهت عدم پذيرش وکالت آقای عابدينی روی آورده اند.

خانواده ی عابدينی به دليل شرايط فوق العاده حاد اين روزنامه نگار جوان، درخواستی مبنی بر انتقال وی به زندان اوين تهران داشته اند که مسئولان تاکنون به اين تقاضا رسيدگی نکرده اند.

ابوالفضل عابدينی نصر آخرين بار نيمه شب ۱۱ اسفند ماه ۱۳۸۸، در پی سناريو سازی دستگاه امنيتی بر عليه فعالين حقوق بشر، در منزل مسکونی خود در رامهرمز با محاصره منزل و ضرب و شتم شديد دستگير و به انفرادی بند۲ الف زندان اوين منتقل شد.

گفتنی است اين مسئول سابق روابط عمومی مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، به شدت از ناراحتی قلبی رنج می برد و پيش از بازداشت تحت درمان پزشک قرار داشت؛ پزشکان نسبت به قرار گرفتن طولانی مدت در در محيط بسته، استرس و عدم دسترسی به داروهايش هشدار داده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016