جمعه 4 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فشار مجدد بر خانواده احمدرضا احمدپور از اعضای جبهه مشارکت، جرس

جرس: خانواده احمدرضا احمدپور، عضو جبهه مشارکت مرکزی قم، از سوی معاونت امور طلاب حوزه قم تحت فشار قرار دارند تا در نبود احمدپور خانه‌ای که در آن ساکن هستند را تخليه کنند.
بنا به گزارش‌های رسيده به جرس، ۳۰ خرداد در طی حکمی از سوی معاونت امور طلاب حوزه علميه قم برای حجت الاسلام احمد پور، خواستار تخليه خانه محل سکونت خانواده‌اش شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با وجود حضور وی در زندان و نبودن در کنار خانواده، اين حکم به خانواده او تحويل داده شد و تا تاريخ پنج تيرماه به اين خانواده جهت تخليه مهلت داده شد.

اين اقدام يک بار ديگر قبل از صادر شدن حکم جهت تحت فشار قرار دادن احمد پور اتفاق افتاده بود. اين حکم در زمانی صادر شده است که خانواده او با وجود مشکلات فراوان در نبود آقای احمد پور مواجه هستند و قدرت برخورد با اين مسئله را در حال حاضر ندارند.

سيد احمدرضا احمدپور، عضو جبهه مشارکت مرکزی قم و محقق حوزه و وبلاگ نويس پژواک خاموش عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت منطقه قم، در تاريخ ۱۷ فروردين ماه ۱۳۸۹ به اتهام تبليغ عليه نظام (به دليل مصاحبه با رسانه های خارجی)، نشر اکاذيب و هتک حيثيت روحانيت، به يک سال حبس و خلع لباس دائمی محکوم شد. سيداحمد رضا احمدپور در تاريخ ۲۹ فروردين ماه خود را برای اجرای حکم به دادگاه ويژه روحانيت معرفی کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016