سه شنبه 8 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تداوم بلاتکليفی علی بيکس و نياز فوری وی به درمان، کلمه

بيکس بر اساس حکم شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به هفت سال حبس تعزيری محکوم شده است . .خانواده بيکس از وضعيت نامعلوم فرزند خود نگرانند و هر چه زودتر خواهان تعيين وضعيت و اعلام حکم نهايی وی هستند.

علی بيکس ، فعال اجتماعی ويکی از زندانيان حوادث پس از انتخابات رياست جمهوری با وجود نياز به درمان پزشکی همچنان بلاتکليف در زندان اوين به سر می برد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يه گزارش خبرنگار کلمه، وی از ۲۴خرداد ماه در زندان اوين به سر می برد و اکنون در بند ۳۵۰ اين زندانی وضعيت ناگواری از جهت بهداشت دهان و دندان دارد.بيکس با اينکه ماههاست حکم هفت سال حبس تعزيری اش صادر شده اما دادگاه تجديد نظر برايش تصميمی نگرفته و هر بار به دليل نقص مدارک از رسيدگی به پرونده او خودداری می کند . اين در حالی است که بايد تاکنون تکليف اين زندانی که از بيماری دهان و دندان رنج می برد مشخص می شد و برای درمان به مرخصی می آمد اما به دليل بلاتکليفی با مرخصی وی موافقت نمی شود .

به گزارش خبرنگار کلمه، خانواده بيکس از مسولان تقاضا دارند که با مرخصی چند روزه اين زندانی در بند برای درمانش موافقت کنند.

خانواده بيکس همچنين از وضعيت بلاتکليف او در زندان گلايه مندند اينکه چرا پس از يک سال حبس هنوز وضعيت فرزندشان مشخص نشده و حکم دادگاه تجديد نظرش صادر نشده است.

علی بيکس ، دارای دکترای تاريخ ، ۲۴ خردادماه سال گذشته بازداشت و تاکنون نيز بدون استفاده از مرخصی در زندان به سر می برد. او با کميته اطلاع رسانی ستاد مرکزی ميرحسين موسوی نيز در زمان انتخابات همکاری داشته است.

بيکس بر اساس حکم شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به هفت سال حبس تعزيری محکوم شده است . .خانواده بيکس از وضعيت نامعلوم فرزند خود نگرانند و هر چه زودتر خواهان تعيين وضعيت و اعلام حکم نهايی وی هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016