چهارشنبه 9 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مقام‌های ترک در واکنش به سخنان احمدی‌نژاد: ايران در سريع‌ترين زمان ممکن گفت‌وگوهای هسته‌ای را آغاز کند، ايلنا

سخنگوی وزارت خارجه ترکيه در واکنش به سخنان اخير رئيس‌جمهوری ايران مبنی بر به تعويق افتادن مذاکرات هسته‌ای گفت: «احمدی‌نژاد به ماه آگوست اشاره کرد؛ اميدواريم گفت‌وگوها زودتر از اين زمان آغاز شود.»


ايلنا: مقام‌های ترکيه از تهران خواستند تا در سريع‌ترين زمان ممکن گفت‌وگو با قدرت‌های جهانی درباره طرح مبادله سوخت هسته‌ای را آغاز کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا به نقل از روزنامه وال استريت ژورنال، «بوراک اوزگورگين»، سخنگوی وزارت خارجه ترکيه در واکنش به سخنان اخير «محمود احمدی‌نژاد»، رئيس‌جمهوری ايران مبنی بر به تعويق افتادن مذاکرات هسته‌ای گفت: «احمدی‌نژاد به ماه آگوست اشاره کرد؛ اميدواريم گفت‌وگوها زودتر از اين زمان آغاز شود.»
وی پيش از اين در پاسخ به پرسشی درباره نگرانی برخی از کشورهای غربی درباره برنامه هسته‌ای ايران گفته بود: «ترکيه برای خروج از اين مسئله پيشنهاد‌هايی برای هر دو طرف دارد، آنکارا به ايران پيشنهاد می‌کند که درباره فعاليت‌های هسته‌‌ای‌ خود عملکردی شفاف‌تر داشته باشد و در مقابل از کشورهای غربی می‌خواهد تا مسئوليت‌پذير بودن ايران را باور کنند.»
اين مقام ترک بار ديگر تاکيد کرد که کشورش حل سياسی‌ـ‌ديپلماتيک مسئله هسته‌ای ايران را بهترين رويکرد به اين مسئله می‌داند.
ترکيه به همراه به برزيل در نشست اخير شورای امنيت سازمان ملل متحد در ارتباط با برنامه هسته‌ای ايران، به قطعنامه تحريمی اين کشور رای منفی داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016