یکشنبه 13 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقاد هاشمي از اهانت به مجلس، ايسنا

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: اين که رييس جمهوري آمريکا به طور رسمي اعلام مي کند که قلب برنامه هسته اي ايران را هدف گرفته ايم و اروپايي ها نيز از آن حمايت مي کنند، اقدامي زورگويانه آشکار عليه ايران است. به گزارش ايسنا، آيت الله هاشمي رفسنجاني، در جلسه ديروز مجمع تشخيص مصلحت نظام در سخناني با محکوميت شديد تحرکات بي سابقه اخير غرب عليه ايران و تصويب قانوني به اسم تحريم فراگير در دو مجلس آمريکا و ابلاغ رسمي آن توسط اوباما در حضور خبرنگاران گفت: استکبار جهاني تلاش مي کند تا کشورهاي منطقه را نيز مرعوب کرده تا با سياست هاي زورگويانه آن ها عليه ايران همراه شوند که در اين اقدام نيز موفق نخواهند شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هاشمي رفسنجاني در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به تاکيدات رهبري معظم انقلاب بر حفظ وحدت، همدلي و همراهي در کشور و اقدامات اخير ايشان در مساله دانشگاه آزاد اسلامي براي تحقق قانون مندي و وحدت اظهار کرد: آنچه که تاکنون موجب شکست و عدم موفقيت دشمنان شده و مي شود حفظ وحدت و يکپارچگي در کشور ميان مردم و مسوولان بوده است. وي افزود: مسوولان در دولت، قواي مقننه و قضائيه و ساير دستگاه ها، مراکز و نهادها بايد تلاش کنند از حرکات افراطي، تندروي ها و دعواهاي بي نتيجه و بي اثر سياسي و جناحي و باندي جلوگيري کنند. رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام، همچنين با محکوم کردن اهانت به ساحت مجلس شوراي اسلامي و رييس آن گفت: انتظار مي رود مراقبت شود حرکات نسنجيده و افراطي گروه خاصي موجب تضعيف قواي سه گانه، نهادهاي رسمي و مسوولان در کشور نشود و همه به وظايفمان به خوبي عمل کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016