دوشنبه 14 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نماينده قم: اهانت کننده به لاريجانی در قم شناسايی شده‌اند، برخی به دنبال کنارزدن لاريجانی از رياست مجلس هستند، ايلنا

- لاريجانی همچنان از سوی مراجع قم حمايت می‌شود
- از محبوبيت لاريجانی در ميان مردم قم کاسته نشده
- فردی با اهداف خاص بيانيه عليه لاريجانی را در حاشيه نماز جمعه منتشر کرده است.


ايلنا: يک عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس با بيان اينکه عوامل اهانت کننده به رييس مجلس شورای اسلامی در قم شناسايی شده‌اند از تداوم حمايت مراجع از وی و محبوبيتش در ميان مردم قم خبر داد.
علی بنايی نماينده قم، در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، در ارتباط با بيانيه صادره در حاشيه نماز جمعه اين هفته قم و اهانت‌هايی که عليه علی لاريجانی رئيس مجلس شورای اسلامی طی دو هفته اخير صورت گرفته است، اظهار داشت: مردم قم همچنان به شکل يکپارچه از لاريجانی به عنوان نماينده‌شان حمايت می‌کنند. عامه مردم اعم از مردم عادی و يا بازاريان آقای لاريجانی را دوست دارند و حتی اقشار فرهيخته قم و جوامع علمی اين شهر همچنان ايشان را به علت برخورداری از شايستگی علمی حمايت می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکيد بر اينکه به هيچ‌عنوان از ميزان حمايت مراجع تقليد از لاريجانی کاسته نشده است، خاطرنشان کرد: مراجع عظام تقليد و جامعه مدرسين حوزه علميه قم و همه سطوح حوزه انتخابيه ايشان، رئيس مجلس را به لحاظ خصوصيت‌های بارز وی و آگاهی و دانايی‌اش قبول دارند. ايشان از سوی مراجع تقليد و جامعه مدرسين قم مورد احترام هستند. کما اينکه مراجع و جامعه مدرسين حوزه علميه قم از ايشان خواستند که برای انتخابات مجلس نامزد شوند.
اين عضو فراکسيون اصولگرايان با تاکيد بر اينکه رد پای اطلاعيه‌ای که در حاشيه نماز جمعه قم منتشر شد، مشخص می‌کند که چه کسانی آن را طراحی کرده‌اند، اذعان داشت: مشخص است که فردی با اهداف خاص اين اعلاميه را طراحی کرده که به هيچ‌عنوان نمی‌توان آن را به همه مردم قم نسبت داد. آخرين اطلاعات رسيده حاکی از آن است که عوامل توزيع بيانيه مذکور در ميان مردم شناسايی شده‌اند.
بنايی تاکيد کرد: از آنجايی که لاريجانی رياست مجلس را در دست دارد و از حقوق و حيثيت مجلس همواره دفاع می‌کند، از سوی افرادی که قصد دارند قوه مقننه را تضعيف کنند مورد حمله قرار می‌گيرد.
اين نماينده مجلس با اشاره به اينکه حملات در ابتدا به قوه مقننه بود، ادامه داد: اما برخی افراد قصد دارند که با کنار زدن لاريجانی از رياست مجلس، اين قوه را ضعيف کنند. اين در حالی است که لاريجانی همچنان به دنبال دفاع از حيثيت مجلس و منتقد دور زدن قانون، عدم تمکين به قانون و عدم اجرای آن بوده است و اين رويکرد وی از سوی معترضان به او برتابيده نمی‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016