دوشنبه 21 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرگردانی صاحبان حساب جاری طلايی بانک سپه در پی تعطيلی دو روزه، مهر

ـ ابهام در رعايت حقوق شهروندی!

برخی صاحبان حسابهای جاری طلايی بانک سپه در حالی با تعطيلی غيرمنتظره برخی شعب اين بانک در روز يکشنبه سرگردان شدند و چکهای آنها برگشت خورد که رعايت حقوق شهروندی در سيستم بانکی با ابهام مواجه شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، هيئت دولت شنبه هفته جاری در اطلاعيه ای از تعطيلی دو روزه مراکز دولتی، سازمانها و وزارتخانه ها به دليل گرمای شديد هوا خبر داد و اعلام کرد دستگاههای خدماتی از جمله بانکها و بيمارستانها در اين روزها بايد به خدمات رسانی خود به مردم ادامه دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين در حالی است که گزارش ميدانی مهر از تعطيلی نيمی از شعب بانک سپه در تهران و قطعی سيستم برخی شعبات بانک مسکن در روز يکشنبه حکايت داشت.

از بانک سپه خبر می رسد تعطيلی غير منتظره نيمی از شعب بانک سپه سرگردانی برخی صاحبان حسابهای جاری طلايی در روز گذشته را به دنبال داشت به گونه ای که وقتی آنها برای تامين موجودی حساب خود به شعبات مراجعه کردند و با تعطيلی آنها مواجه شدند علاوه بر سرگردان شدن، چکهايشان در مرکز برگشت خورد و از حساب آنها نيز ۳۰ هزار ريال کارمزد برداشت شد.

اين در حالی است که بانک سپه می توانست همانگونه که چکهای سنتی خود را به صورت بلا اقدام به واگذار کننده برگرداند درباره چکهای طلايی نيز در صورت عدم کفايت موجودی چکها را بلا اقدام برگرداند.

گفتنی است، چکهای مربوط به حسابهای سنتی سپه در شعبه مربوطه پاس می شود يا برگشت می خورد در حالی که چکهای جاری طلايی به صورت متمرکز در مرکز رسيدگی می شود.

اين خبرگزاری پيش از اين نيز درباره رعايت نشدن حقوق شهروندی مشتريان بانکها و برخوردهای يک جانبه گرايانه برخی بانکها گزارشهايی منتشر کرده بود که جا دارد مسئولان مربوطه نسبت به رسيدگی به اين مسائل پيگيريهای بيشتری انجام دهند.

خبرگزاری مهر برای انتشار اخبار پيگيريهای مسئولان بانک سپه يا بانک مرکزی در اين باره آمادگی دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016