شنبه 2 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی‌نژاد: روسيه زنگ نمايش تبليغاتی عليه ايران را به صدا در آورده است، ايلنا

ـ ماهواره سنجشی بزودی با تجهيزات کاملا بومی و با سکوی پرتاب و ايستگاه کنترل ايرانی به فضا پرتاب خواهد شد
ـ درپيش‌بينی صورت گرفته در جلسه هیأت دولت فرستادن انسان به فضا حداقل پنج سال به جلو کشيده شد و اين پاسخ ملت ايران است


ايلنا : رييس‌جمهور، سخنان ديميتری مدودف همتای روسی خود مبنی بر اينکه ايران در حال حرکت به سمت ساخت بمب اتمی است را آگهی شروع نمايشنامه تبليغاتی ، روانی آمريکا عليه ملت ايران دانست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، محمود احمدی‌نژاد در اختتاميه جشنواره ملی جوان ايرانی با اظهار تأسف از سخنان رييس‌جمهور روسيه خاطرنشان کرد: روسيه ملت بزرگی است و علاقه‌مند هستيم که روابط دوستی دو ملت ادامه پيدا کند اما سخنان ايشان، آگهی نمايشنامه‌ای تبليغاتی است که قرار است رييس‌جمهور آمريکا آن را عليه ملت ايران اجرا کند و درحقيقت آقای مدودف کليد و زنگ اين نمايشنامه و سناريوی پيچيده تبليغاتی را به صدا درآورد.
رييس‌جمهور با بيان اينکه در آينده‌ای نزديک جزئيات بيشتری از اين نمايشنامه و سناريوی پيچيده تبليغاتی که کارگردان اصلی آن ايالت متحده آمريکا است را با ملت ايران در ميان خواهد گذاشت، گفت: متأسفيم از اينکه عده‌ای از روی بی‌اطلاعی و بعضاً تحليل‌های غلط و البته بر‌خلاف منافع ملت‌های خود وارد بازی در اين نمايشنامه شده‌اند.
احمدی‌نژاد با اشاره به بخش‌هايی از جنگ روانی جديد ايالات متحده آمريکا عليه جمهوری اسلامی ايران‌، گفت: آمريکا با شيطنت تبليغاتی و بعضاً هماهنگی‌هايی که با داخل کشورمان انجام داده ، قصد دارد فضای روانی سنگينی عليه ملت ايران در دنيا به راه انداخته و آن را به اوج برساند و در نقطه اوج آن با حمله نظامی به يکی، دو کشور خاورميانه که با ايران روابط دوستانه عميقی دارند، به زعم خود در مسير ايستادگی و پيشرفت ملت ايران خللی ايجاد کند.
احمدی‌نژاد با تاکيد بر احاطه و آگاهی ملت ايران نسبت به طراحی های دشمنان، تصريح کرد: آمريکا و متحدانش و همه قدرت‌های فاسد دنيا اگر تمام قدرت مادی خود را بسيج کنند تا ملت ايران را سر سوزنی به عقب‌نشينی وادار سازند، بدون ترديد اين آرزوی خود را به گور خواهند برد.
رييس‌جمهور افزود: تعجب ملت ايران از اين است که چرا عده‌ای خودشان را برای منافع آمريکا هزينه می‌کنند. همواره عادت آمريکايی‌ها اينگونه بوده است که هزينه‌های خود را از جيب ساير ملت‌ها تأمين می‌کنند حال چرا رييس‌جمهور روسيه می‌خواهد در اين نمايشنامه آمريکا نقش‌آفرينی کند جای سؤال دارد.
احمدی‌نژاد در ادامه با تأکيد بر اينکه قطعنامه اخيری که عليه ملت ايران صادر شده است فاقد هرگونه ارزش حقوقی است، گفت: ملت ايران ملتی ريشه‌دار و تاريخی است که از موضع عزت و اقتدار صحنه‌های نمايش دشمنان را تماشا می‌کند و البته تاسف می‌خورد از اينکه عده‌ای فريب خورده به خيال خود با بازی در چنين نمايشنامه‌هايی می‌توانند بر روی ملت ايران اثرگذاری داشته باشند اينان بايد بدانند که صدها طراحی و نمايشنامه آمريکا و متحدانش تاثيری در اراده و عزم مستحکم ملت بزرگ ايران ندارد و همه اين نقشه‌ها را در هم خواهد شکست.
رييس‌جمهور با اشاره به علت عصبانيت و ناراحتی دشمنان از ملت ايران اظهار داشت: دشمنان ملت ايران چنين تبليغ کرده بودند که اگر ايرانی‌ها سلطه آنها را نپذيرند و يا بر هم بزنند، قادر به ادامه حيات نخواهند بود اما امروز وقتی مشاهده می‌کنند که ملت ايران هر روز به قله‌های عزت و پيشرفت دسترسی پيدا می‌کند، ناراحت و عصبانی می‌شوند.
احمدی‌نژاد در ادامه از پرتاب ماهواره سنجشی به فضا در آينده نزديک خبر داد وگفت: اين ماهواره بزودی با تجهيزات کاملا بومی و با سکوی پرتاب و ايستگاه کنترل ايرانی به فضا پرتاب خواهد شد و دشمنان از مشاهده و شنيدن چنين دستاوردهايی ناراحت و نگران می شوند و با بازی‌های تبليغاتی قصد دارند در مسير پيشرفت ايران توقفی ايجاد کنند از اين رو بايد ملت ايران هوشيار باشند.
وی خاطرنشان کرد:‌ در برنامه فضايی کشورمان پيش‌بينی شده است که در سال ۱۴۰۳ انسان به فضا فرستاده شود، اما در جلسه اخير هیأت دولت بر روی اين برنامه فضايی مرور مجددی صورت گرفت و پيش‌بينی صورت گرفته برای فرستادن انسان حداقل پنج سال به جلو کشيده شد و اين پاسخ ملت ايران به تمام مانع‌تراشی‌ها و فشارهای دشمنان خود است.
رييس‌جمهور تصريح کرد: اگر دشمنان تمام قدرت مادی خود را بسيج کنند،‌ نمی‌توانند اراده ملت ايران را در عرصه‌های اقتصاد، سياست و فرهنگ تضعيف کنند و ملت ايران با همت جوانان خود آرزوی کوچک‌ترين اقدام دشمنان عليه خود را به یأس تبديل خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016