سه شنبه 5 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بی خبری از رضا شهابی، عضو بازداشتی سنديکای کارگران شرکت واحد، کلمه

عضو هيئت مديره سنديکای کارگران شرکت واحد در آخرين تماس تلفنی از درد شديد در ناحيه گردن و کمرشکايت داشته که اين مساله موجب تشديد نگرانی خانواده وی در دوران بی خبری شده است.


رضا شهابی، عضو هيئت مديره سنديکای کارگران شرکت واحد که از تاريخ ۲۲ خرداد ۱۳۸۹ در زندان اوين به سر می برد،خبری در دست نيست.

به گزارش خبرنگار کلمه،به گفته خانواده وی، شهابی تا اوايل تيرماه سه بار از طريق تلفن و در حد احوالپرسی با آنها تماس تلفنی داشته است و از حدود دو هفته پيش تاکنون از وی هيچ خبری دسترس نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين عضو هيئت مديره سنديکای کارگران شرکت واحد در آخرين تماس تلفنی از درد شديد در ناحيه گردن و کمرشکايت داشته که اين مساله موجب تشديد نگرانی خانواده وی در دوران بی خبری اين زندانی سياسی شده است.

براساس اين گزارش، پيگيری های مکرر خانواده ايشان در دادستانی و دادگاه حقوق شهروندی و وکيل ايشان در دادسرای انقلاب تا کنون هيچ نتيجه ای در بر نداشته و بی خبری از وضعيت ايشان موجب نگرانی خانواده و اعضای سنديکا شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016