پنجشنبه 7 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اطلاعات: در مقابله با جنگ نرم موفق عمل کرديم، از حيث تحريم فقط شاهد سرو صدای بی مورد دشمن هستيم، مهر

ساری - خبرگزاری مهر: وزير اطلاعات با اشاره به اينکه ايران اسلامی با تاسی از آرمانهای شهدا و امام راحل درجات اقتدار و پيشرفت را سپری می کند، گفت: تحريمها هيچ تاثيری در عقايد ملت ايران ندارد.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حيدر مصلحی بعد از ظهر پنجشنبه در سومين يادواره شهدای بخش لايی و يادمان آيت الله لائينی از روحانيان برجسته شهرستان نکاء اظهار داشت: درطول دوران اصلاحات مسير انقلاب با رفتار برخی افراد دچار مشکل شده بود و در برخی موارد با انحرافاتی مواجه بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزير اطلاعات با اشاره به اينکه خون های پاک شهدا سبب بيمه و تداوم انقلاب اسلامی در سی سال اخير شده است، تصريح کرد: شهدا با عملکرد مثبت خود در پاسداری از انقلاب ره صد ساله را يک شبه سپری کردند.

مصلحی با بيان اينکه ريزش و خيزش هايی در مسير انقلاب اسلامی وجود داشته که انقلاب را در مسير تعالی با مشکلات کوچکی مواجه کرده است، يادآور شد: اين چالش ها ناشی از دنيا طلبی و ديدگاه مادی برخی از مديران اصلاح طلب در ادوار گذشته بود.

وی با اعلام اينکه در طول ادوار انقلاب اسلامی دو دسته بر مسند و برای دفاع از آرمانهای انقلاب، امام و شهداء تلاش می کردند،افزود: متاسفانه عده ای که خود را طرفدار ارزشها و بدهکار انقلاب می دانستند درجريان بعد از انتخابات دچار گمراهی شدند.

وزير اطلاعات با اشاره به اينکه دشمن در موقعيت فعلی قصد دارد با اعمال تحريم های متفاوت تاثيری در افکار ملت ايران ايجاد کند، تصريح کرد: ملت ايران طعم تحريم ها را از زمان طاغوت، دوران جنگ و در برهه کنونی تجربه کرده که هيچ يک از اين تحريم ها نتوانسته ملت ايران را به زانو درآورد.

مصلحی تاکيد کرد: از حيث تحريم فقط شاهد سرو صدا بی مورد دشمن هستيم که اين عده در عمل نمی توانند هيچ اقدامی عليه ايران صورت دهند.

وی با اشاره به افزايش روزافزون توان دفاعی، امنيتی و اطلاعاتی ايران افزود: وزارت اطلاعات در مقوله جنگ نرم و مقابله با دشمن در وضعيت بسيار مناسبی قرار دارد و اطلاعات بسيار قوی عمل می کند.

وزير اطلاعات با بيان اينکه دستگيری ريگی سرکرده گروهک تروريستی شرق کشور نشان دهنده ارتقاء اشراف اطلاعاتی دستگاه امنيتی ايران است، اظهار داشت: ملت بزرگ ايران همواره خود را آماده برخورد با توطئه ها و ترفندهای درصحنه های مختلف می کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016