جمعه 8 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دولت و توزيع رانتی منزلت دانشگاهی به سيدشمس‌الدين حسينی وزير اقتصاد و دارايی احمدی‌نژاد، وبلاگ خبرها

در ادامه روندهای غير قانونی و شبه کودتايی در دانشگاه علامه طباطبايی يک حادثه ديگر در شرف وقوع است.

به گزارش رسيده بر اساس نامه ای که رونوشت آن در ايام تعطيل به دانشکده اقتصاد علامه طباطبايی ارسال شده است مشخص گرديده رئيس دانشگاه بدون طی شدن فرايند قانونی و کسب نظر گروه های تخصصی با ترفند ويژه ای ابتدا دکتر سيد شمس الدين حسينی وزير فعلی اقتصاد و دارائی دولت احمدی نژاد را به عنوان يک کارشناس عادی وساده جذب واحد اداری دانشگاه نموده و در حالی که دانشکده اقتصاد و گروه های علمی اين دانشکده هيچ گونه اطلاع و اظهار نظری در خصوص صلاحيت های علمی و تخصص سيد شمس الدين حسينی نداشته ،به شيوه فرمايشی ، صدرالدين شريعتی رئيس دانشگاه مستقيما طی نامه ای به وزارت علوم تحقيقات و فناوری ، ايشان را بدون استخدام پيمانی به يکبار به استخدام رسمی-آزمايشی و عضو هيئت علمی دانشکده اقتصاد علامه طباطبايی درآورده است .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين اقدام غير قانونی در حالی است که سيد شمس الدين حسينی قبل از کسب وزارت عليرغم تلاش های ساليان گذشته خودنتوانسته بود از طريق رويه های قانونی شرايط لازم را برای عضويت علمی در هيچ يک از دانشکده های تراز اول کشور را کسب کند.

اين اقدام غير قانونی و رانت جويانه در حالی از سوی کودتاگران در دانشگاه علامه طباطبايی واحتمالا در ساير دانشگاها اعمال می شود که بسياری از استادان صاحب نام و با تجربه و مسلط يا به زور بازنشسته می شوند و يا به لطايف الحيل از تدريس آن ها جلوگيری می گردد.

به نقل از [وبلاگ خبرها]


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016