چهارشنبه 13 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد: تحريم کنندگان در بازار آينده ايران جايی نخواهند داشت، مهر

رئيس جمهور اعلام کرد: هر کشور اروپايی که بخواهد به بهانه تحريم از ارائه کالا به ايران خودداری کند ، در آينده بازار ايران هيچ جايی نخواهد داشت.
به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به استان همدان، دکتر احمدی نژاد در دور سوم سفرهای استانی ظهر امروز چهارشنبه در جمع مردم همدان در ورزشگاه قدس اين شهر، خطاب به تحريم کنندگان ايران گفت: شما ۴ سال است که ايران را تحريم کرده ايد ولی مبادلات خارجی ايران يک و نيم برابر، توسعه صنعتی ايران ۴ برابر و پيشرفت های علمی ايران ۱۰ برابر شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: اگر ما ايرانيان از شما کالا نخريم و بازار ايران کالاهای شما را جذب نکند شما کالاهايتان را به چه کسی می خواهيد بفروشيد؟ که البته اين برای ما بهتر است چرا که ايرانيان خود کالاهای بهتری از شما می سازند و در آينده نيز خواهند ساخت.

احمدی نژاد با اعلام اينکه همه سناريوی غرب برای ۴-۵ ماه آينده است خطاب به کشورهای غربی گفت: شما منزوی هستيد و نمی دانيد در دنيا چه می گذرد و ملت ما عطای کالاهای لوکس شما را به لقايش بخشيده است.

رئيس جمهور با بيان اينکه غرب با پول خود ما می خواهد برای ما قلدری کند، گفت: آن روز که شما از بازار کالای ايران خارج شويد روز جشن ملت ماست.

وی در ادامه با اشاره به بخشی از تحريم های مطرح شده عليه ايران در رابطه با ممانعت از فروش وسايل استخراج نفت گفت: صنعت نفت ما به ظاهر ملی شده است ولی از ۱۰۰ واحد سود ناشی از صنعت نفت ۶۰ واحد آن به جيب آن کسانی می رود که در صنعت نفت ايران سرمايه گذاری می کنند زيرا علاوه بر دريافت کارمزد جهت سرمايه گذاری در اکتشاف و استخراج نفت از منابع ايرانی اين ماده خام را از ما خريده و پس از تبديل کالا به چند برابر قيمت اوليه به ما می فروشند.

احمدی نژاد تاکيد کرد: اگر غرب در بخش صنعت نفت ايران سرمايه گذاری نکند ما خودمان با کيفيت بهتری می توانيم فقدان آن را جبران کرده و از ملی شدن صد در صدی صنعت نفت کشورمان مطمئن شويم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016