یکشنبه 17 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجمع روزه داران در همبستگی با زندانيان اعتصاب کننده در مقابل اوين، کلمه

مادران عزادار ، جمعی از فعالان جنبش زنان و تعدادی از فعالان دانشجويی ديشب به نشانه همبستگی با زندانيان اعتصاب کننده ، مقابل در اصلی اوين تجمع کردند.

کلمه : جمعی از فعالان سياسی و اجتماعی ،ديروز(شنبه)مقارن اذان مغرب مقابل زندان اوين حاضر شدند و روزه سياسی شان را در همبستگی با خانواده زندانيان سياسی اعتصاب کننده اوين ،در کنار يکديگر افطار کردند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار کلمه از مقابل اوين ، آنهادر اين تجمع به خانواده های هفده زندانی اعتصاب کننده اوين اعلام کردند که آنها را فراموش نکرده اند . مادران عزادار و جمعی ديگر از فعالان جنبش زنان و همچنين تعدادی از فعالان دانشجويی نيز در اين مراسم شرکت داشتند . آنها ضمن افطار برای سلامت زندانيان اعتصاب کننده و آزادی هرچه سريعتر آنان دعا کردند .

هفده زندانی سياسی اوين که چهارده روز پيش به خاطر اعتراض به شرايط نامناسب بند ۳۵۰ به سلول انفرادی منتقل شده بودند، دست به اعتصاب غذا زدند.

جبهه مشارکت ايران اسلامی هم چند روز قبل در بيانيه ای از همه کسانی که روز ۲۵ خرداد سال گذشته در تظاهرات ميليونی تهران حضور داشتند خواست روز شنبه ۱۶ مرداد در حمايت از زندانيانی که اعتصاب غذا کرده‌اند روزه سياسی بگيرند.

جبهه مشارکت اسلامی، که دبيرکل و برخی از اعضای ارشد آن همچنان در زندان به سر می‌برند، در بيانيه خود به استناد اظهارات و نامه‌های عبدالرضا تاجيک، حمزه کرمی و محمدعلی ابطحی اعلام کرد که فجايع پس از انتخابات ۲۲ خرداد سال ۱۳۸۸ به کهريزک محدود نبوده و در زندان اوين نيز تکرار شده است.

جبهه مشارکت، با اشاره به اعتصاب غذای ۱۷ زندانی سياسی، قطع ملاقات و نگرانی شديد خانواده‌های آنان، خطاب به مردم ايران نوشته است:«اگر چه نمی‌توانيم رنج و نگرانی آن‌ها را برطرف کنيم و کاری برايشان انجام دهيم، حداقل با ابراز همدردی از آلام آن‌ها بکاهيم و دل آن‌ها را با همراهی خويش قدری آرام کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016