سه شنبه 19 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام کروبی به مناسبت ماه رمضان: از خدا بخواهيم در کار بندگان گرفتار ظلم حاکمان فرجی حاصل آورد، سحام نيوز

بسم الله الرحمن الرحيم

قال الله تبارک و تعالی:
شهررمضان الذی انزل فيه القران

ملت شريف و مسلمان ايران

نسيم رحمت الهی از افق بی کران و زيبای ماه مبارک رمضان وزيدن گرفته است و شميم عطرآگين بهار قران جان مشتاقان حضرت احديت رابه وجد و سرور آورده.
- ماهی که بهترين ماه خداوند است و ساعاتش بهترين ساعات برای عبادت ، نفسها عطر تسبيح و دعا دارد و قدمها آهنگ جهاد. خوابش به نوعی عبادت و بيداريش طی طريق سعادت ، ماهی که ضيافت اله برپاست و همه بندگان را به آن راه! دراين ماه پاداش عبادت بی شمار عنوان شده است.بار خدايا اصلاح و تسديدی در وضعيت نابسامان ما فراهم آور و گرهی از کار فرو بسته اين جامعه که به علت ندانم کاری ، سوءمديريت و احيانا خيانت به جانب افول و سقوط پيش ميرود بگشا!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خداوندا به مردم ما صبر و همتی و به مسئولين ما حميت عطا فرما که بيش از اين جامعه را در خطر فقر و انحطاط نيندازندو به قهقراء مذلت نکشانند.
وقت آنست که از تصميم جان،‌ با اخلاص و ايمان برای فرزندان غيور و با شعور،‌درد آشنا و مسئوليت پذير با ايمانمان که اکنون در زندان با مرگ و شکنجه دست به گريبانند و از نهايت عسرت دست از جان شسته و برای احقاق کمترين حقوق انسانی خود، در اعتصاب غذايند علی الخصوص در ليالی متبرک قدر دعا کنيم!
دعا کنيم و از خداوند بخواهيم که در کار اين بنديان گرفتار ظلم حاکمان مدعی ايمان،‌فرجی حاصل آورد و موجبات استخلاص آنها را فراهم گرداند.
خدايا در اين ماه توفيق دعا و همت عمل به مدعا را به همه ما عطا فرما!
خداوندا در ماه نزول قرآن و ماه شهادت "قران ناطق" علی مرتضی(ع) اولين مظلوم تاريخ! مارااز شر خدعه پردازان و قران برنيزه گيران و از شرسفيهان و ساده لوحان بر امان دار!
در پايان بر حسب وظيفه چند توصيه به همه دوستداران حضرت حق و سالکان طريقت و عاشقان حضرت احديت که قاطبه شما مردم شريف ايران ايران در اين زمره ايد بعنوان برادر روحانی با شما در ميان می گذارم و از همه شما خاضعانه التماس دعا دارم.
۱- بويژه در بهار قران به تلاوت هرچه بيشتر قران همت ورزيدند و جدا" از هرگونه تظاهر و ريا اجتناب کنيد.
۲- به هر دليل موجه يا غير موجه از تظاهر به روزه خواری اجتناب ورزيده و شعائر شريعت را گرامی داريد.
۳- تلاش نمائيد که همواره و بويژه در اين ماه حتی الامکان عليرغم تمامی مشکلات و مصائب خوش خلق و خوشرو بوده و با خلق خدا مهربان باشيد.
۴- دعا برای فرج و ظهور قائم آل محمد (عج) در اين ماه بسيار توصيه شده است.

والسلام عليکم و رحمه الله و برکته
مهدی کروبی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016