جمعه 22 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اطلاعيه جمعيت دفاع از زندانيان سياسی ايران ـ کلن در معرفی يک کليپ و برگزاری مراسم يادمان کشتار سال ۶۷

بيانيه در معرفی کليپ "دفاع از زندگی با چهره ای باز"،ونيز وب لاگ، عليه اعدام وسنگسار در جمهوری اسلامی
همراه با اعلام مراسم ۴ سپتامبر ۲۰۱۰ کلن،سپردن گلهای سرخ به آبهای راين: به مناسبت بيست ودومين سالگرد اعدام هزاران زندانی زندانی سياسی در سال ۱۳۶۷ به دستور آيت الله خمينی!

ــــــــــــــــــــــــــــــ

دفاع از زندگی با چهره ای باز

کليپی کوتاه همراه با تصاوير گروهی اززنان ومردان مخالف اعدام وسنگسار در ايران!

مرگ بی چهره است و سياه ،به رنگ همان پارچه ای که مجريان حکم اعدام با آن، صورت خود را در جمهوری اسلامی می پوشانند، ولی زندگی چهره دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حقانيت آرما ن حقوق بشری مخالفت با اعدام وسنگسار در جهان امروز تا آن حد است که حتی در داخل ايران نيز در بسياری موارد مخالفان اعدام وسنگسار به مخالفت علنی با آن پرداخته ومی پردازند واين خود بر موثر بودن تلاشها باز هم می افزايد ، واز اين رو دهها تن از زنان ونيز مردان مخالف اعدام وسنگسار با تصاوير خود يک وب لاگ ونيز کليپی را، که ضميمه است،به وجود آورده اند.

با ارسال تصاوير خود به همراه عکس محکومين به اعدام در جمهوری اسلامی ،همراه با يک متن کوتاه ،به جنبش مخالفت با اعدام وسنگسار در ايران بپيونديد .اين وب لاگ که در ابتدا به قصد دفاع از زينب جلاليان ونيز سکينه محمدی برپا شده بود،با همت شما در حال تبديل به يک وب لاگ عليه اعدام وسنگسار در ايران است.

با سپاس از همراهی همگی دوستان، به ويژه روژين و منيژه و....

جمعيت دفاع از زندانيان سياسی ايران – کلن
۱۵ مرداد ۱۳۸۹

آدرس وب لاگ: http://stop-execution.blogspot.com
آدرس ميل ارسال عکس : against.execution@googlemail.com

برای اطلاع دوستان وهمراهان: برای بيست ودومين بار، امسال نيز برای اجرای مراسم سنتی سپردن گلهای سرخ به آبهای راين،به ياد هميشه در ياد هزاران زندانی سياسی که درتابستان وپاييز سال ۱۳۶۷ به دستور آيت الله خمينی اعدام شدند،روز شنبه ۴ سپتامبر ۲۰۱۰ در شهر کلن ساعت ۱۵ و۴۵ دقيقه در مقابل بان هوف،ورودی طرف کليسای دم ،گرد خواهيم آمد، و سپس برای اجرای مراسم به سوی راين حرکت خواهيم کرد.

مانند هرسال، در صورت امکان، گل سرخ به همراه داشته باشيد.

د رعين حال پيشاپيش پشتيبانی خود را از تلاش ساير دوستان در برگزاری يک مراسم در اواخر سپتامبر ۲۰۱۰ در شهر کلن اعلام می داريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016