شنبه 6 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

امام‌جمعه بجنورد: بانوان ورزشکار ناموس فاطمه زهرا را در مقابل مردان کافر نمایش دادند، دانشجونیوز

امام جمعه شهر بجنورد و نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی از گسترش ماهواره به روستاها ابراز نگرانی کرده و گفت: "متاسفانه استفاده از اين وسيله در روستاهاي استان گزارش شده است."

آيت‌الله حبيب‌الله مهمان‌نواز همچنین از روزه خواری علنی، برگزاری مراسم عروسی مختلط و دوچرخه سواری زنان در شهر بجنورد انتقاد کرده است.

مهمان‌نواز این سخنان را در جلسه شورای فرهنگ عمومی بیان کرده و ایسنا آن را گزارش کرده است. وی همچنین خواستار وارد عمل شدن ستاد امر به معروف و نهی از منكر در این شهر شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


امام‌جمعه رشتخوار: سود پرداختی بانک‌های دولتی به سپرده‌ها، حرام است

امام جمعه رشتخوار روز گذشته در خطبه های نماز جمعه سود بانک های دولتی به سپرده ها را حرام دانست.

محمد کازری نماینده ولی فقیه در رشتخوار ضمن انتقاد از سیستم بانکی کشور خواستار اجرای سیستم بانکداری اسلامی شد. وی بانک های کشور را به پرداخت ربا متهم کرد.

امام جمعه مشهد: بانوان ورزشکار ناموس فاطمه زهرا را در مقابل مردان کافر نمایش دادند

امام جمعه شهر مشهد نیز در سخنان روز گذشته خود در خطبه های نماز جمعه از شرکت ورزشکاران زنان در مسابقات بین‌المللی انتقاد کرده و گفت: "در مسابقات بين‌المللی كه بانوان شركت كردند از اين مملكت ناموس فاطمه زهراء(س) را بردند و در عرصه بين‌المللی مقابل چشم ده‌ها مرد كافر به فعاليت و جست‌وخيز وادار كردند."

به گزارش دانشجونیوز علم الهدی همچنین از برگزاری یک مهمانی توسط سفیر اتریش در مشهد به شدت انتقاد کرده و خواستار اخراج وی از ایران شد. وی گفت که در این مهمانی سفیر اتریش برای مهمانان مشروب سرو شده و در نتیجه پلیس دیپلمات نیز مانع از حضور برخی از مدعوین در این مهمانی شده است.

علم الهدی گفت: "آيا درست است كه در شب ماه مبارك رمضان كه مردم رو به قبله دستان خود را به سوي آسمان بلند كرده‌اند و "العفو" می گويند، سفير اتريش در سفارت اتريش پارتی بگيرد؟ حال اين كفار هر كثافتی كه دارند برای خودشان؛ ولی اين كه ١٣٠ زن و مرد ايرانی را دعوت كنند و حجاب خود را بردارند و در پارتي مختلط زن و مرد شركت كنند و مشروب سرو كنند، آيا در اين شب‌هاي ماه مبارك رمضان درست است؟ من از دولت با اين قهرمانی و شجاعتی كه در عرصه بين‌المللی دارد، می خواهم كه دم اين سفير را بگيرند و از اين مملكت بيندازند بيرون."

وی افزود: "اين جا حرم است، مسجد است، يك ناپاك و نجسی كه به نجاست‌خواری خودش اصرار دارد، نبايد به اين سرزمين مقدس پا بگذارد؛ اين خواسته ماست."

علم الهدی همچنین از روزه خواری در میادین ورزشی انتقاد کرده و گفته است: "سهم خدا اين بود كه در ماه مبارك رمضان در تمرينات ورزش قهرمانی، جوانان روزه بخورند؟ مربی بی دين و لامذهبی كه سالی چند ميليون درآمد دارد، بيايد در كمال وقاحت ساعت تمرين را سه ساعت پيش از اذان مغرب قرار دهد و رسما اعلام كند كه تمام بازيكنان روزه نگيرند؟ آيا اين كار درست است؟ آن وقت ادعا می كنيم كشورمان، كشور بقيه‌الله و امام زمان(عج) است. آيا باشگاه‌ها بايد مركز و منشا فسق و فجور و هنجارشكني و حرمت‌شكني ماه مبارك رمضان باشند؟ در هيچ كشوری سابقه ندارد كه در روز ماه مبارك رمضان در عرصه‌های ورزشی روزه‌خواری شود."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016