یکشنبه 14 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد با مهدی کروبی، سحام نيوز

سحام نيوز: ساعاتی قبل ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد برای ديدار با مهدی کروبی و فاطمه کروبی به منزل ايشان رفتند.
به گزارش خبرنگار سحام نيوز اين ديدار که با هدف دلجويی از مهدی کروبی در پی حملات پی در پی به منزل ايشان، انجام گرديد؛ در ابتدا ميرحسين موسوی و خانم رهنورد از خسارت های وارده به ساختمان بازديد کردند. پس از آن آقای موسوی خانم رهنورد در منزل مهدی کروبی حضور يافتند و با ايشان به گفتگو پرداختند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين ديدار خانم فاطمه کروبی ضمن خوش آمد گويی به ميرحسين موسوی و خانم رهنورد،اقدام اخير اين اراذل و اوباش را وحشيانه و بدور از انسانيت دانست و افزود:”متاسفانه اين افراد بدون رعايت حقوق مردم و نيز بدون درنظر گرفتن حرمت شب های قدر، اقدام به تخريب اموال ، فحاشی و نيز تجاوز به حقوق شهروندان و همسايگان نمودند تا آنجا که چادر از سر يک زن مسلمان نيز کشيدند.” فاطمه کروبی در ادامه افزود:”اميدواريم هيچ گاه در تاريخ اين انقلاب شاهد اين رفتارها نباشيم”.

ميرحسين موسوی نيز با اظهاار تاسف از وقايع رخ داده در شب های قدر گفت:”اينکه اين افراد حرمت اين شب ها را نگه نمی دارند و اين اقدامات سخيف را صورت ميدهند، نشان از بيگانگی و نااشنايی آنان با اصول اسلام است. ابتدا اقدام به تخريب و تجاوز به حقوق مردم ميکنند و چند دقيقه بعد مراسم دعا برگزار می کنند. اين خود نشان از دوگانگی در رفتار و عقايد است.”

مهدی کروبی نيز در اين ديدار ضمن خيرمقدم و عرض تشکر از ميرحسين موسوی و خانم زهرا رهنورد، گزارشی از اين ۵ شب ارائه نمود.
لازم به توضيح است صبح روز حادثه، ميرحسين موسوی در تماسی تلفنی با مهدی کروبی از اعلام آمادگی خود جهت حضور در منزل ايشان خبر داده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016