دوشنبه 15 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدعلی دادخواه، به جای نسرين ستوده در جلسه محاکمه حشمت الله طبرزدی حضور خواهد يافت، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر- پس از بازداشت خانم نسرين ستوده، يکی از وکلای مهندس طبرزدی در روز گذشته، آقای محمدعلی دادخواه به جای ايشان در سومين جلسه محاکمه مهندس طبرزدی، که در ۱۶ خرداد برگذار می شود، حضور خواهد يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين در حالی است که محمد علی دادخواه به تازگی، وکالت دبير کل جبهه دموکراتيک ايران را قبول کرده است.

بدين ترتيب ترکيب وکالت آقای حشمت الله طبرزدی را خانم گيتی پورفاضل و آقايان محمدعلی دادخواه و جهانگير محمودی بر عهده خواهند داشت.

شايان ذکر است که آقای جهانگير محمودی که در جلسه ۱۹ خرداد خود را به عنوان وکيل آقای طبرزدی به دادگاه معرفی کرده بود، مدتی پيش پس از حضور در جلسه دادگاه آقای عيسی خان حاتمی توسط دادسرای روحانيت اصفهان احضار شد و مدت ۲۰ روز را در بازداشت به سر برد.هم اکنون ايشان به قيد وثيقه ۲۰۰ ميليون تومانی ازاد هستند.از اتهامات آقای محمودی بر عهده گرفتن وکالت آقای طبرزدی بوده است.

گفتنی است که خانم ستوده، روز گذشته پس از مراجعه به دادسرای زندان اوين، به اتهام تبانی عليه امنيت کشور و تبليغ عليه نظام، بازداشت شده است. در سال ۲۰۰۸ سازمان حقوق بشر بين‌الملل، جايزه حقوق بشر خود را به وی اهدا کرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016