دوشنبه 15 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ورود مهمان به کوی دانشگاه تهران پولی می شود!

بنا به اخبار منتشر شده از طرف فعالان صنفی دانشگاه تهران، مسئولان اين دانشگاه در اقدامی سوال بر انگيز تصميم گرفته اند از اين به بعد ورود مهمان به کوی دانشگاه تهران را محدود به پرداخت مبلغ بين ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان برای اقامت هر شب يک مهمان بکنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته مسئولين خوابگاه آيين نامه ميهمان به تصويب رسيده است و از مهرماه قابل اجراست. بر اساس اين آئين نامه از اين به بعد دانشجويان می توانند در ماه سه شب ميهمان داشته باشند و به ازای هر ميهمان مبلغ ۲۰۰۰ الی ۲۵۰۰ تومان بايد به حساب کوی دانشگاه مبلغ واريز نمايند.

اين امر موجب اعتراض فعالان صنفی و همچنين دانشجويان اين دانشگاه شده است. لازم به ذکر است که دانشجويان ساکن در خوابگاه بايد بابت اقامت خود در خوابگاه ها بعد از اتمام تحصيل هزينه خوابگاه را به صورت تام و کمال بپردازند. اين مصوبه يک هزينه اضافی و غير قابل توجيه را به آنان تحميل خواهد کرد.

اين امر در حالی است که در خوابگاه های ديگر دانشگاه های دولتی سطح تهران و ديگر شهرهای بزرگ ايران به هيچ عنوان اين قبيل قوانين وجود ندارد.

لازم به ياداوری است که بعد از حمله شامگاه ۲۵ خرداد به کوی دانشگاه تهران انواع محدوديت برای دانشجويان ساکن در اين خوابگاه اعمال شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016