سه شنبه 16 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارشگران بدون مرز: بازداشت نسرين ستوده وکيل مدافع آزادی بيان را محکوم می کنيم

گزارشگران بدون مرز دستگيری نسرين ستوده وکيل بسياری از روزنامه‌نگاران زندانی را محکوم می‌کند.

اين وکيل مدافع آزادی بيان در تاريخ ١٤ شهريور ماه ١٣٨٩ پس از احضار به دادسرای امنيت مستقر در زندان اوين به اتهام " تبليغ عليه نظام" و " تجمع و تبانی عليه نظام" بازداشت شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


"به ويژه از سال گذشته نسرين ستوده سخنگوی قربانيان بی‌عدالتی رژيمی است که سعی داشت حتا در زندان صدای معترضان را خاموش کند. يادآور می‌شويم که زندانيان در ايران از ابتدايی‌ترين حقوق خود محروم هستند. وکلا حق ملاقات با موکلين خود و دسترسی به پرونده آنها را ندارند. با دستگيری نسرين ستوده سياست سرکوب گامی ديگر در به سکوت وادار کردن معترضان برداشته است. مدافعان حقوق بشر و همه انجمن‌های وکلا در سراسر جهان بايد برای آزادی اين وکيل شجاع اقدام کنند."

نسرين ستوده وکيل مدافع بسياری از روزنامه‌نگاران زندانی از جمله عيسی سحرخيز و محمد صديق کبودوند است که هر دو به شدت بيمار و عليرغم چندين عارضه قلبی و مغزی همچنان از امکانات پزشکی محروم هستند.

اين وکيل شجاع عليرغم تهديدها و احضارهای مداوم به بازداشت‌های خودسرانه و غيرقانونی اعتراض می‌کرد و مقامات مسئول قضايی را به محترم شمردن حقوق زندانيان فرا می‌خواند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016